וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד חתם בצ'לסי ל-5 שנים

קשר נבחרת אנגליה שחוזר על ידי אינטר במהלך הקיץ, החליט להשתקע לבסוף אצל המיליונרים ויוביל את קבוצתו של סקולארי גם העונה

בעוד שאר הקבוצות באירופה עסוקות בהבאתם של שחקנים בעשרות מיליוני דולרים שאמורים לשנות את פני הסגל ולהוביל, בצ'לסי עשו צעד משמעותי היום (רביעי) להבטחת היציבות של המועדון הלונדוני לעונה הקרובה, כשהחתימו את פרנק למאפרד לחמש שנים נוספות. קשר נבחרת אנגליה, שהיה מהבולטים בסגל שבנה מוריניו בעבר, והמשיך להוביל את הקבוצה גם בתקופתו של אברהם גרנט, יעניק בוודאי למאמנם החדש של המיליונרים, פיליפה סקולארי לא מעט שקט נפשי.

למאפרד, 30, נכלל בכמעט כל ידיעה של ספקולציות אירופאיות במהלך הקיץ, ובזמן שהמשא ומתן עם קבוצתו הלונדונית היה תקוע במשך חודשים ארוכים, הוא החל במגעים עם אינטר האיטלקית. קבוצתו הנוכחית של מוריניו היתה מוכנה להציע עליו 10 מיליון פאונד, אך לבסוף כאמור, האנגלי בחר להישאר בבית, ובצ'לסי בהחלט יכולים להיות מרוצים.

"באופן אישי, אני שמח מאוד ואני מקווה שעשיתי את האוהדים מאושרים", אמר הקשר לאחר החתימה. למפארד הצטרף לצ'לסי בעונת 2001 מווסטהאם, והפך לאחד מחביבי הקהל המקומי. הוא היה שותף לזכיה בשתי אליפויות עם המועדון, שני גביעי ליגה, שני וגביעים אנגליים.

"זה היה קיץ קשה עבורי מכמה סיבות, זאת הייתה אחת מהן. בשנים האחרונות נלחמנו על כל התארים, וזו אחת הסיבות שהחלטתי להישאר", הוסיף הקשר. המנכ"ל פיטר קניון הוסיף: "מעולם לא התכוונו למכור את למפארד לאינטר. צ'לסי לא מוכרת את שחקניה הטובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully