וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כל כך יפה, גם לא בת 16?

המתעמלות הסיניות עשו היסטוריה כשזכו בזהב האולימפי וגברו על ארה"ב, אולם כעת עולות שוב חשדות בקשר לגילן הצעיר של המתעמלות

בנות נבחרת התעמלות המכשירים הסינית עשו היסטוריה כשזכו בפעם הראשונה בהיסטוריה במדליית זהב אולימפית והוסיפו עוד נקודה בקרב הלא רשמי בין המשלחת הסינית המורחבת למשלחת האמריקאית באולימפיאדת בייג'ינג 2008. ברחבי סין ישנה אופוריה כללית לאור ההישג המדהים של המתעמלות הצעירות, אולם התמונות מאולם ההתעמלות בבייג'ינג העלו מחדש את החשדות הכבדים שמא המתעמלות הסיניות הצעירות, צעירות מידי.

העיתונות העולמית לא נותנת לשערורייה לעבור מתחת לאפה ובמסיבת העיתונאים הרשמית של הסיניות לאחר הזכייה ההיסטורית, נתקלו הבנות באווירה עוינת במיוחד ועמדו מול שאלות לא פשוטות. כאמור, הוועד האולימפי אוסר על השתתפות נערות מתחת לגיל 16, אך תמונותיהן של שלושת המתעמלות: היי קסקין, ג'יאנג יויואן ודאנג לינלין, העלו חשדות כבדים שמא מדובר בתרמית סינית.

"הגיל האמיתי שלי הוא 16", אמרה היי קסקין בתשובה לשאלות אחד העיתונאים. "לא איכפת לי מה אנשים אחרים יגידו. אני רוצה שכולם יידעו כי 16 הוא הגיל האמיתי שלי". אולם העיתונאים לא הסתפקו בשאלות הקלות והחליטו להקשות על הסיניות. "את יכולה לספר לנו מה עשית ביום הולדת 15 שלך?", נשאלה קסקין. "זה היה יום רגיל. הייתי עם הנבחרת שלי. אנחנו לא חוזרות הביתה כשיש לנו יום הולדת, אלא נשארות באימונים עם הנבחרת", ענתה המתעמלת קטנת המימדים.

לקראת סיכום מסיבת העיתונאים התרגז מאמן הנבחרת, לו שאנזאן, שסיכם את הנושא באומרו: "תבדקו עם הוועד האולימפי הבינלאומי, כל הרישומים שלנו מדויקים וחוקיים. אם אתם רוצים, תחפשו גם נתונים על המתעמלות במשרד הביטחון הלאומי הסיני", סיכם המאמן את הסוגיה. נראה כי התקשורת לא תוכל להוכיח לעולם כי המתעמלות הסיניות צעירות מהמותר, אולם התמונות מדברות בעד עצמן. עכשיו הציבור ישפוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully