וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר, נדאל ודג'וקוביץ' כבר ברבע הגמר

השלושה מתחממים לקראת השלבים הסופיים וניצחו ב-2 מערכות. סרינה וויליאמס איבדה מערכה מול קורנה, אך עלתה. הפייבוריטיות עלו

אחרי היום הקשה שעבר על הישראלים במגרשי הטניס בבייג'ינג, אפשר לקוות שלפחות נראה רמה גבוהה מצד שאר הטניסאים שהגיעו להילחם על מדליה. בינתיים נראה שהם עומדים בציפיות של עצמם.

רפאל נדאל, שבשבוע הבא יעלה למקום הראשון בעולם, עשה צעד חשוב לעבר מדליה אולימפית כשעלה לרבע הגמר. הספרדי המאיים ניצח 4:6, 2:6 את איגור אנדרייב הרוסי. במערכה הראשונה עוד היה צמוד ונדאל התקשה, אך החום הכבד הקשה על אנדרייב, שנכנע במערכה השנייה.

אנדרייב, שלפני ארבע שנים נעצר בסיבוב השלישי באתונה, שמר כאמור על משחק צמוד בששת המשחקונים הראשונים (3:3) אך בשלב הזה הוא נשבר. גם נדאל התקשה במצב של 4:5, אך נחלץ מארבע נקודות שבירה וסיים עם ניצחון במערכה הראשונה. בשלב מוקדם של המערכה השנייה הרוסי שוב איבד את ההגשות וסיים עם הפסד. יורגן מלצר ניצח את יאן-הסון לו הטיוואני 2:6, 4:6, והאוסטרי ינסה לאיים על נדאל בשלב שמונה האחרונים.

גם נובאק דג'וקוביץ' שייט לרבע הגמר. הסרבי המצוין גבר על רוסי אחר, מיכאיל יוז'ני 6:7, 3:6 והבטיח את מקומו בשלב הבא אחרי למעלה משעה וחצי. המערכה הראשונה הוכרעה בשובר שוויון, כשדג'וקוביץ' השאיר את יריבו על שלוש נקודות בלבד, אחרי שאף אחד לא הצליח לשבור את יריבו. המערכה השנייה הייתה נוחה הרבה יותר לסרבי, שכבר במשחקון השלישי השיג את השבירה ובהמשך עלה ל-1:3. שבירה נוספת במשחקון האחרון הבטיחה לו את הניצחון. בשלב הבא הוא יתמודד מול גאל מונפיס, שהפתיע את דויד נלבנדיאן וניצח אותו במשחק שנעל את היום 4:6, 4:6.

רוג'ר פדרר, אחד הטניסאים המושמצים בתקופה האחרונה, הראה שבבייג'ינג מצב הרוח שלו שונה לגמרי. השוויצרי הבטיח גם הוא את המקום ברבע הגמר אחרי 3:6, 6:7 על תומאס ברדיץ' הצ'כי. בשלב הבא ממתין לפדרר ג'יימס בלייק, שניצח 4:6, 2:6 את ז'יל סימון. תוצאות נוספות: פול-הנרי מתיו ניצח את ניקולאס קיפר 3:6, 5:7, פרננדו גונזאלס גבר על אוליבייה רוחוס 0:6, 3:6.

קרבות רבע הגמר:

רוג'ר פדרר - ג'יימס בלייק
פול-הנרי מתיו - פרננדו גונזאלס
גאל מונפיס - נובאק דג'וקוביץ'
יורגן מלצר - רפאל נדאל

סרינה ראתה כבר שחור

גם אצל הנשים עדיין אין הפתעות מרעישות, ורוב הטניסאיות שאנחנו מצפים לראות ברבע הגמר הגיעו לשם. ונוס וויליאמס למשל ממש לא התקשתה מול ויקטוריה אזרנקה ודהרה לשלב הבא אחרי 3:6, 2:6 תוך שעה ועשר דקות.

למרות שונוס נשברה במשחקון השלישי היא החזירה שבירה לבלארוסית במשחקון השישי ומכאן המשיכה לשייט עד לניצחון במערכה הראשונה. במערכה השנייה זה הלך לה הרבה יותר קל עד שהיא הבטיחה את הניצחון.

לאחותה, סרינה, הלך קצת יותר קשה ולמרות שהיא השיגה את הכרטיס לרבע הגמר, זה הגיע בשלוש מערכות אחרי משחק בהחלט לא פשוט מול אליז קורנה. כבר במשחקון הרביעי האמריקאית נשברה וגם במשחקון ההגשה הבא שלה היא נראתה רע ונקלעה לפיגור של 5:1, אך בהמשך היא חזרה לעצמה למרות שהפסידה 6:3 את המערכה הראשונה. בשתי המערכות הבאות האמריקאית ניצחה 3:6 ו-4:6 ואחרי קצת פחות משעתיים היא זכתה בכרטיס לשלב הבא.

גם דינארה סאפינה עלתה לשלב הבא אחרי 4:6, 3:6 על ג'י ז'נג המקומית למרות תמיכת הקהל הסיני. טנסיאית סינית אחרת, נה לי, השאירה את קאיה קאנפי בחוץ. למרות שהפסידה 6:4 במערכה הראשונה, הסינית הכתה את קאנפי 2:6, 2:6 ועלתה אף היא לרבע הגמר.

ורה זבונרבה, שהשאירה את שחר פאר אתמול מחוץ לתחרות, המשיכה להראות שהיא רצינית לגבי מדליה אחרי 6:7, 4:6 על פרנצ'סקה שאיבונה. סיביל באמר ניצחה את לוסי ספארובה 5:7, 4:6. אלנה דמנטייבה ניצחה 6:7, 2:6 את קרולינה ווז'ניאקי וילנה ינקוביץ' לא התקשתה מול דומיניקה צ'יבולקובה 5:7, 1:6.

קרבות רבע הגמר:

סיביל באמר - ורה זבונרבה
סרינה וויליאמס - אלנה דמנטייבה
ונוס וויליאמס - נה לי
דינארה סאפינה - ילנה ינקוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully