וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'מה וגוסטמלסקי נשארו בחוץ

הישראלית סיימה שנייה במוקדמות 100 מ' חופשי בזמן של 55.18, אך לא עלתה. צ'מה סיים ראשון ב-200 גב וגם הוא נשאר מחוץ לתחרות

את המשחה הראשון שלה עשתה אניה גוסטמלסקי ביום שבת. אז, השחיינית הישראלית אמנם ניפצה את שיאה האישית ב-100 מטר פרפר, אך זה הספיק רק למקום ה-35 הכולל. למרות השיא, התוצאה של הישראלית נחשבה מעט מאכזבת, במיוחד בהתחשב במיקומה הסופי.

היום (רביעי), הגיעה ההזדמנות השניה של גוסטמלסקי לשפר הופעותיה בבייג'ינג, כשהשתתפה במוקדמות המשחה ל-100 מטר חופשי. הישראלית זינקה מצוין ממסלול מספר שלוש, ואחרי חמישים המטרים הראשונים הסתובבה ראשונה.

גוסטמלסקי ירדה אל המקום השני באמצע המשחה, וגם בו סיימה לבסוף, בזמן של 55.18 שניות, 2 מאיות פחות משיאה האישי. אל המקום הראשון הגיע ג'נט אוטסן הדנית, בזמן של 54.04 שניות. כצפוי, התוצאה של הישראלית לא הספיקה לה לעלייה לחצי הגמר והיא סיימה במקום ה-22 את המוקדמות.

לאחר המשחה אמרה גוסטמלסקי: "בסך הכל היה משחה לא רע, קרוב מאוד לשיא הישראלי שלי, ועשיתי כמה טעויות טקטיות שמנעו ממני לשבור אותו שוב. עכשיו ממשיכים ל-50 חופשי, אני מקווה ששם אשבור את השיא".

צ'מה סיים ראשון ושבר שיא אישי

שחיין נוסף שלא הצליח להתברג לחצי הגמר הוא איתי צ'מה, שעל אף שלא שבר שיא ישראלי במשחה המוקדמות ל-200 מטר גב, רשם שיא אישי וסיים ראשון את המקצה בזמן של 2:00.93 דקות. למרות התוצאה היפה, צ'מה לא המשיך כאמור לשלב 16 האחרונים.

צ'מה היה הטוב ביותר כמעט לכל אורך המקצה, סיים ראשון את מרחק 50 המטרים, שני אחרי 100 מטרים, ושוב נטל את ההובלה בהמשך עד הסיום. צ'מה שיפר את שיאו האישי, אך לא שבר את השיא הישראלי שעומד על 1:59.22.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully