וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בייסבול טיוואני נתפס בבדיקת סמים

צ'אנג טאי-שאן לא עלה מול הולנד אחרי שנמצא חומר אסור בדמו. "החלטנו להשעותו באופן זמני עד לתוצאות הדגימה השנייה", הודיעה הפדרציה

עם כל הכבוד לשיאים שנשברים עד כה, דווקא את הפוקוס מושכים פרשיות הסמים באולימפיאדה. והפרשיות הללו מגיעות גם לבייסבול, שם השחקן הטייוואני, צ'אנג טאי-שאן הושעה אחרי שבדיקות הסמים שנערכו בגופו מצאו חומרים אסורים לאחר הניצחון של הנבחרת שלו על הולנד.

הפרציה לבייסבול החובבנית הבינלאומית הודיעה על הבדיקה של צ'אנג והחליטה להשעותו עד לתוצאת הדגימה השנייה. "אנחנו מודיעים על אפשרות ששחקן מהנבחרת הטיוואנית השתמש בחומר אסור", נמסר בהודעתם. "כתוצאה מכך, השחקן צ'אנג טאי-שאן הושעה באופן זמני בכפוף לבדיקת הדגימה השנייה ולשימוע רשמי".

צ'אנג נרשם בסגל של טייואן לקראת המשחק מול הולנד, אך לא הגיע בסופו של דבר להצגת השחקנים. למרות זאת, לחסרונו הייתה השפעה מועטה שכן הנבחרת ניצחה 0:5 את ההולנדים. "שמענו את החדשות אתמול בצהריים וזה מאוד מצער", אמר הונג אי-צ'אנג, מאמן הנבחרת הטייוואנית לעיתונאים. "אני כבר הודעתי לכל השחקנים בנבחרת שלנו שמעכשיו יש לנו 23 שחקנים ולכן נצטרך לתת הופעה טובה יותר במשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully