וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למנצ'סטר יונייטד אין לאן להשתפר"

ג'ון טרי מצא דרך להתאושש מטראומות העונה שעברה - להשתלח בשחקני היונייטד, שקרובה להחתים את ברבאטוב: "רונאלדו לא יחזור על יכולתו"

סיום העונה שעברה בפרמיירליג היה אחד המותחים שידעה הליגה בעשור האחרון. המירוץ האדיר בין צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד נמשך עד המחזור האחרון, כשלבסוף השדים האדומים זוכים בתואר, כמו גם בליגת האלופות. הגיבור הטראגי של אותו גמר אירופאי היה, כזכור, ג'ון טרי, שהיום (רביעי) התראיין לכלי התקשורת באנגליה, והשתלח בחלק משחקני הדאבליסטית האנגלית.

"אין למנצ'סטר יונייטד לאן להשתפר", אמר קפטן נבחרת אנגליה, "יש להם הרבה שחקנים שכבר נמצאים בשיא - פרדיננד, גיגס, טבז. כריסטיאנו רונאלדו היה מדהים, אבל אני לא חושב שהוא יחזור על היכולת הזו". באשר לקבוצתו שלו, טרי נשמע נרגש לקראת העונה הבאה, ומאמין בסיכויי צ'לסי להשיב את התואר האבוד. "סקולארי מנוסה, כמו פרגוסון, ויודע מה הוא עושה. הוא עשה החתמות מצוינות, כמו דקו, אחד השחקנים הכי טובים שהתאמנתי איתם אי פעם".

בינתיים, אל יונייטד עצמה מתקרב אחד המלפפונים החמים של הקיץ בכדורגל האנגלי, דימיטאר ברבאטוב. חלוצה הבולגרי של טוטנהאם, ששמו נקשר במעבר לשדים האדומים מספר רב של פעמים במהלך הקיץ, קרוב מאוד לסיכום בשורות היונייטד. ה"דיילי מייל" מדווח היום כי ברבאטוב סיכם את תנאיו האישיים במועדון הפאר, שצפוי לשלם לטוטנהאם כ-25 מיליון פאונד עבורו, תוך שהחלוץ עצמו ישלשל לכיסו 80 אלף פאונד בשבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully