וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל וקליגר ממשיכים לאכזב

צמד שייטי ה-470 פסלו בשיוט החמישי ואחרי השישי סיימו את היום במקום ה-16 הכללי. קורניצקי ובוסקילה עדיין במקום ה-4

שייטי הניל פרייד הישראלים, שחר צוברי ומעיין דוידוביץ', נחו היום (רביעי) ולמים בצ'יאנגדו יצאו שאר השייטים הישראלים. בגלל רוח חלשה ביותר, נדחו ההזנקות של כל השיוטים והיום הפך לארוך ביותר.

את האכזבה היומית סיפקו שוב צמד שייטי ה-470, אודי גל וגידי קליגר, שכמו גם הצוותים מסינגפור, ניו זילנד ושבדיה, זינקו בצורה לא חוקית ולכן נפסלו ולא זכו לניקוד על השיוט עצמו. בשיוט הבא, השישי בתחרות, השניים זינקו כראוי, אבל סיימו רק במקום ה-11, מה שהציב אותם במקום ה-16 הכללי, כשהסיכוי למדליה מתחיל להפוך לקלוש. כזכור, גל וקליגר נחשבו לתקווה הגדולה למדליה בנבחרת השייט הישראלית.

ורד בוסקילה וניקה קורניצקי, שאתמול נהנו מיום מצוין במסגרתו עלו למקום הרביעי, פתחו את השיוט החמישי שלהן בחבורה הפותחת, כשאחרי שני מצופים הן ממוקמות במקום השביעי. בהמשך ירדו השתיים למקום השמיני בשיוט, בו סיימו את השיוט כולו.

השיוט השישי לעומת זאת, היה החלש ביותר של הבנות הישראליות מאז החלה התחרות והם סיימו במקום ה-19 והאחרון, למעלה מ-6 דקות אחרי הצוות היפני. עם זאת, הישראליות ממשיכות להיות מדורגות במקום הרביעי הכללי, 11 נקודות מהמקום השלישי.

שייטת הלייזר נופר אדלמן, שפתחה את התחרות שלה אתמול וסיימה את היום הראשון במקום ה-22, נראתה היום הרבה יותר טוב בשיוט השלישי שלה, שהחל באיחור רב בגלל הרוח החלשה. אדלמן זינקה היישר למקום השלישי, טיפסה לראשון, אבל נפלה בחזרה לשלישי. השיוט המצוין של הישראלית העלה אותה למקום ה-13 אחרי שלושה שיוטים והוכיח שגם לה יש מה להגיד. השיוט הרביעי נדחה למחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully