וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה תחתים את אנדרה איגודאלה מחדש

פילדלפיה מתכוונת לפתוח את הארנק, ולהחתים מחדש את אנדרה איגודאלה ל-6 שנים תמורת 80 מיליון דולר. אלסטון נתפס נוהג בשכרות

לאחר שג'וש סמית' חתם על חוזה חדש באטלנטה ולואל דנג בשיקגו, נשאר אנדרה איגודאלה השחקן החופשי המוגבל המבוקש ביותר בשוק. אלא שהיום (רביעי) נודע, כי גם שחקנה האתלטי של פילדלפיה יחתום כנראה על חוזה חדש בקבוצתו. לפי פרסומים בארצות הברית, חוזהו של איגודאלה מוערך בכ-80 מיליון דולר לשש שנים. החתמת הפורוורד הצעיר היתה הצעד המרכזי של הסיקסרס בקיץ הנוכחי, אחרי שסגרו עם אלטון בראנד והאריכו את חוזהו של לואיס וויליאמס.

כזכור, איגודאלה ופילדלפיה ניהלו משא ומתן על הארכת החוזה כבר בקיץ שעבר, אך הצעתה של הקבוצה, שהיתה אחת המרעננות בפלייאוף האחרון, היתה נמוכה מדי עבור השחקן. הצדדים יגיעו בקרוב לסיכום סופי ורשמי על חוזה חדש, ובזאת יעמידו הסיקסרס חמישיה פותחת מעניינת מאוד, עם אנדרה מילר, אנדרה איגודאלה, ת'אודוס יאנג, אלטון ברנד וסמואל דאלמבר.

רייפר ממשיך את הטרנד

אחד הטרנדים הבולטים של הקיץ, מלבד נהירת שחקני NBA לאירופה, הוא שחקנים שנתפסים על נהיגה בשכרות. היום פורסם כי הגיע תורו של רייפר אלסטון מיוסטון. הרכז בן ה-32 נתפס בשבוע שעבר באמצע הלילה, ונקנס ב-500 דולר. זו לא הפעם הראשונה שהרכז נעצר על ידי המשטרה, כשבקיץ שעבר הוא הואשם בבית משפט ביוסטון בטענה של תקיפה, ככל הנראה גם היא היתה בהשפעת אלכוהול.

בנושא שאינו קשור ישירות לאלכוהול, השמועות בליגה מדברות על עיסקה משולשת בין מילווקי, אוקלוהומה וקליבלנד, שעשויה לצאת לפועל בקרוב. במרכזה של העיסקה עומד מו וויליאמס שאמור לעשות את דרכו אל קליבלנד, בעוד הבאקס יקבלו את לוק רידנאור מאוקלוהומה. הקבוצה החדשה צפויה לקבל בתמורה את דלונטה ווסט מהקאבלירס, לאחר שהשחקן לא מצליח להגיע לידי סיכום עם קליבלנד. שחקן אחר שעשוי להגיע לאוקלוהומה הוא ג'ו סמית' הותיק, לו יש חוזה שמסתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully