וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה החליט: אטו נשאר

מאמנה החדש של ברצלונה, שהודיע ביומו הראשון שהחלוץ הקמרוני יעזוב, מדבר כעת אחרת: "הוא הוכיח את המחוייבות שלו למועדון ויישאר"

מלפפוני הקיץ ממש רחוקים מסיום. את זה יודע גם חלוצה הקמרוני של ברצלונה, סמואל אטו, שהדיבורים האם הוא נשאר או עוזב את הקבוצה, עדיין לא הסתיימו. "אטו יישאר בברצלונה אחרי שהוכיח את המחוייבות שלו למועדון בשלב קדם העונה", אמר היום (שלישי) פפ גווארדיולה, מאמן הקבוצה הקטלונית, שמשוכנע שהקמרוני יישאר.

כשהוצג, אמר גווארדיולה כי אטו, יחד עם רונאלדיניו ודקו לא נמצאים בתוכניות שלו. זה קרה רק בחודש יוני וחודשיים לאחר מכן הוא כבר מדבר אחרת. בינתיים הברזילאי והפורטוגלי עזבו, אך גווארדיולה מספר כעת כי הוא שינה את דעתו לגבי אטו.

"סמואל אטו יישאר איתנו מכיוון שזה מה שאני רוצה וזה מה שהוא רוצה", אמר גווארדיולה במסיבת עיתונאים לקראת סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות מול ויסלה קרקוב. "אני יודע שאמרתי שאני לא בונה עליו ביום הראשון שלי, אבל גם אמרתי שדברים יכולים להשתנות. הגישה שלו בסקוטלנד ובארצות הברית הביאה אותי להחלטה להשאיר אותו. הוא כישרון עצום".

גווארדיולה גם מיהר להדגיש כי השינוי בהחלטה שלו לא נובע מכישלון הקבוצה למצוא לו מחליף מתאים או מכיוון שלא היו לו הצעות. "המשאים ומתנים על מספר 9 הפסיקו לפני מספר שבועות בשל הוראה שלי ושל המנהל הספורטיבי", הוסיף גווארדיולה. "לפני שמישהו מגיע מישהו צריך לעזוב וכשהכל נראה טוב החלטתי שאין צורך להחתים אף אחד".

על תיירי הנרי, מועמד נוסף לעזוב, אמר: "אני צריך את שניהם. הנרי שיחק טוב בקדם העונה. אני יודע שיש טענות נגדו אבל אני המאמן שלו ואיך הוא מחוץ למגרש. אני שמח מההופעה שלו ויודע שהשערים יגיעו בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully