וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מילאן בלחץ? מאלדיני נשלח כדי להרגיע

הרוסונרי טרם ניצחו במשחקי ההכנה של טרום העונה, והקפטן מסביר מדוע: "עלינו לפנות את החלוצים שלנו למצבים, ולשפר את הגישה המנטלית"

ההכנות של מילאן לעונה החדשה אינן מרשימות, בלשון המעטה. הרוסונרי סיימו בתוצאות תיקו עם קרמונזה, יובנטוס ואינטר, והפסידו לסביליה, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי. גם אם מדובר במשחקי אימון בלבד, הרי שמאזן כזה הוא חרפה עבור מועדון הפאר האיטלקי.

אוהדי מילאן, שתחילה עיקמו את האף, דואגים מאוד לאחרונה. הלחץ מתחיל לנסוק במילאנלו, ומי אם לא הקפטן האגדי, פאולו מאלדיני, נשלח כדי להרגיע את המצב. "יכולנו לעשות יותר", אמר אל קאפיטנו, "אבל יש להתחשב בקבוצות נגדן שיחקנו וברמה הפיזית של ההכנות. נגד יובה ואינטר ההבדל לא היה גדול, ולמעשה היינו טובים יותר. כרגע עלינו לשפר את הגישה המנטלית למשחקים".

מה עוד לא דופק במכונה המילאנזית? "עלינו לפנות את החלוצים שלנו למצבים, ולכן התקשנו להבקיע מול צ'לסי ומנצ'סטר סיטי. ללא חלוצים המשחק שונה לחלוטין, ותמיד קיים עליך לחץ", הוסיף מאלדיני ושלח רמז עבה להנהלה, שמחפשת סקורר. "כשרק אלברטו פאלוסקי כשיר, זה לא קל. פאלוסקי עושה עבודה טובה, הוא לא יצא לחופש על אף שיכול היה", הוסיף.

מאלדיני התייחס גם למכירתו של דאריו סימיץ' למונאקו, אחרי שש שנים בסן סירו. "היו לנו הרבה חגיגות ביחד, אבל זה נורמלי לעבור בגילו. הוא פשוט רוצה לשחק". אגב, הבלם הקרואטי בן 32, צעיר ב-8 שנים ממאלדיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully