וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבישי גורדון חתם לשנתיים בגליל/גלבוע

12.8.2008 / 19:21

גארד הפועל חולון בעונה שעברה, שב לקבוצת הבית שלו, ברק פלג עשוי להחליפו. עימות בין גליל וחולון על השחקן הצעיר יותם שירן

הגארד אבישי גורדון חתם היום (רביעי) במדי הפועל גליל עליון/גלבוע, הקבוצה בה גדל, לשנתיים הקרובות. בכך ישלים גורדון את הסגל הישראלי של הקבוצה. גורדון החזיק בחוזה לעונה נוספת במדי האלופה הפועל חולון בה שיחק בעונה שעברה, אך בימים האחרונים ביקש להשתחרר מהקבוצה, והיום כאמור סוכמו פרטי העברתו לגליל. מנהל הגליל עמית גל מסר בתגובה: "אני שמח מאוד ששחקן כמו אבישי, בן בית בגליל, חוזר אלינו. בכך השלמנו את הסגל הישראלי. אני חושב שבנינו קבוצה חזקה מאוד שתוכל להתקדם העונה".

גורדון צפוי להיות הקו המקשר בין הקהל של הגליל לקבוצה המאוחדת שקמה. למעט רון סבג הצעיר, יהיה גורדון שחקן הבית היחיד של הקבוצה, לצידם של הישראלים המוכשרים ניר כהן, אלישי כדיר, גוני יזרעאלי ודגן יבזורי והזרים אארון ניקסון ובריאן רוברטס. בגליל ינסו להתחזק בשני זרים נוספים בימים הקרובים.

שני שחקנים שעשויים לעשות את הדרך לחולון במקום גורדון הם ברק פלג, שנמצא על סף סיכום בקבוצה והגארד הצעיר יותם שירן. פלג מחפש קבוצה מסיום העונה שעברה, אך בשל החלטה מקורית שלו לא לעבור לאף קבוצה מאיזור המרכז, נשאר ללא קבוצה. נראה כי לבסוף החליט פלג לשנות את החלטתו והוא עשוי לחתום בחולון בימים הקרובים.

"יותם שירן נסע לאליפות אירופה לנוער כשחקן הגליל, וכשחזר ביקש לעבור לחולון", אמר גל. "מאמן הנבחרת דני פרנקו, התעסק בלשכנע אותו במקום להתעסק בלהצליח באליפות". פרנקו עצמו סירב להגיב לדברי גל ומסר: "אין לי יד ורגל בזה, בטח שאני בתור מאמן לא אתעסק באליפות אירופה בלשכנע שחקנים לעבור. אני מכבד את המקצוע שלי וזה צירוף מקרים".

שירן הוא בן קיבוץ שפיים שעזב את ביתו כדי לשחק בגליל ועבר למשפחה מאמצת בכיתה ט'. כשעזבה הקבוצה את הגליל התקשה שירן לקבל את המעבר ומשפחתו פנתה בימים האחרונים לחולון על מנת שהשחקן יעבור לקבוצה ויחזור לביתו. כמו כן השחקן מחזיק הצעות מלב השרון ובית"ר בנימינה בליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully