וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר פופולארי מצ'ופסטיקס

גופיית ה-NBA הנמכרת ביותר בסין היא לא של יאו מינג, כי אם של קובי בריאנט. דטרויט האריכה את חוזהו של וולטר הרמן בעונה נוספת

טירוף הכדורסל בסין שובר שיאים. למי שראה את המשחק בין הנבחרת המקומית לארצות הברית, היה קצת קשה להבחין בעד מי הקהל הסיני. כל הטבעה אמריקאית זכתה לתשואות, כמעט באותן רמות של שלשה סינית. כוכבי ה-NBA נחשבים לכוכבים ענקיים בסין והיום (שלישי), פורסם כי הגופייה של קובי בריאנט, שחקן הנבחרת האמריקאית, היא הנמכרת ביותר בסין, זו השנה השניה ברציפות.

קווין גארנט, שבראש הרשימה המקבילה בארצות הברית, נמצא בעשיריה הראשונה בסין, ביחד עם פול פירס, טרייסי מגריידי, אלן אייברסון ואחרים. בין האחרים נמצא גם יאו מינג. קצת קשה להאמין, אבל הסנטר, שנחשב לאליל במולדתו, ירד מהמקום השישי בשנה שעברה לעשירי השנה. אם מישהו היה צריך הוכחה עד כמה ה-NBA גדול בסין, זו תהיה התחלה לא רעה.

* דטרויט החתימה את וולטר הרמן לעונה נוספת. הפורוורד הארגנטינאי הקשוח, שהגיע בעונה שעברה בטרייד משארלוט, הרשים את הצוות המקצועי למרות שלא הרבה לשחק במדי הפיסטונס. "יש לו מוסר עבודה מדהים והוא הראה שהוא יכול לתרום", נימק ג'ו דומארס, נשיא הקבוצה, את ההחלטה להשאיר את הארגנטינאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully