וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל גברים: ארגנטינה ניצחה את אוסטרליה 68:85

אחרי ההפסד במחזור הראשון לליטא בארגנטינה פחדו מגורל הטורניר, וידעו שהם חייבים לנצח את האוסטרלים. זה נגמר עם 21 של ג'ינובילי ו-68:85

נבחרת ארגנטינה היתה המאכזבת הגדולה של יום משחקי הכדורסל הראשון, כשהפסידה לליטא. לפתע, אנשים החלו לדבר על הדור שנגמר, ועל כך שלדרום אמריקאים אין סיכוי ממשי לאיים על מדליה. היום (שלישי) פגשו הארגנטינאים את נבחרת אוסטרליה, שחטפה גם היא מהלומה רצינית במשחק הראשון, כשהובסה לקרואטיה 97:82. המפגש בין שתי המאכזבות נפתח ביכולת טובה של ארגנטינה, שתוך הצגת הגנת ברזל רצה ל-11:23 אחרי עשר הדקות הראשונות.

האוסטרלים ניסו לחזור למשחק, אך אחוזי קליעה נוראיים לא ממש אפשרו להם לסגור את הפער, בדרך לפיגור 39:29 בהפסקה. ארגנטינה יצאה מחדרי ההלבשה עם יכולת דומה, כשלואיס סקולה מנצל דומיננטיות רבה בצבע כדי להריץ את נבחרתו קדימה, כשההפרש רק צומח וצומח. הארגנטינאים כבר הובילו 20 הפרש מספר דקות לסוף, ובסופו של דבר ניצחו 68:85. ג'ינובילי הוביל את המנצחים עם 21 נקודות (7 אסיסטים), בעוד סקולה ודלפינו מוסיפים 17 ו-14 בהתאמה. את האוסטרלים הוביל פטריק מילס עם 22.

לאחר ההפסד, מצבה של אוסטרליה לא נראה מלבב במיוחד, כשהיא נמצאת בתחתית הבית עם שני הפסדים משני משחקים. עבור ארגנטינה, היה זה ניצחון קריטי במאבקם על מיקום בראש הבית. לג'ינובילי וחבריו ניצחון והפסד, כמו נבחרת רוסיה, והם מדורגים אחרי ליטא וקרואטיה שנמצאות בראש הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully