וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מביסים בלי להרשים

נבחרת ארצות הברית בכדורסל לא התקשתה גם מול אנגולה החלשה, אך ספק אם היכולת שהציגה ב-76:97 תספיק לה מול נבחרות בכירות יותר

אחרי שהביסה את סין במשחק הראשון, אך לא תוך הצגת יכולת מרשימה במיוחד, התפנתה נבחרת ארצות הברית בכדורסל לשחק את משחקה השני באליפות, הפעם מול אנגולה. האפריקאים, שנחשבים אולי לנבחרת החלשה בטורניר, לא העמידו בפני האמריקאים בעיות מיוחדות לאורך 40 הדקות, ולמרות ניצוצות של כדורסל סימפטי, הם לא היוו יריב ראוי בשום שלב לקובי בריאנט, לברון ג'יימס וחבריהם.

האמריקאים פתחו חזק, ועלו ל-18:29 בסיום הרבע הראשון. אנגולה עברה להפצצות מבחוץ, וירדה להפסקה בפיגור 37:55. הרבע השלישי לא בישר שום דבר חדש, כשארצות הברית ממשיכה לרוץ, עם יכולת מצוינת של דוויין ווייד. עד הסיום זה היה גארבג' טיים ארוך, שהסתיים בסופו של דבר בניצחון 76:97.

האמריקאים אמנם מסיימים משחק נוסף עם ניצחון בהפרש גדול, אך הם עדיין לא נתקלו ביריבה מצמרת הכדורסל האירופאי, וספק החבורה של מייק ששבסקי יכולה לשאוב משהו חיובי משני המשחקים הראשונים. ווייד המשיך את הכושר המצוין עם 19 נקודות (6 מ-8 מהשדה), כשדווייט האוורד מוסיף 14 משלו (6 מ-6 מהשדה). האמריקאים אמנם דייקו ב-70 אחוז ל-2, אך המשיכו לא לפגוע מחוץ לקשת ומהעונשין, עם 24 ו-64 אחוזים בהתאמה. כעת סיימה הנבחרת האמריקאית את שני משחקיה הקלים ביותר בטורניר, ומעכשיו זה כבר יהיה סיפור אחר לגמרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully