וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל נשים: שלוש הפייבוריטיות עלו לרבע הגמר

ברזיל הייתה גדולה על ניגריה, ניצחה 1:3 ותפגוש את נורבגיה, שהובסה 5:1 ע"י יפן. ארה"ב הביסה 0:4 את ניו זילנד, סין גברה 0:2 על ארגנטינה

הסיבוב הראשון בטורניר כדורגל הנשים הסתיים, כששלוש הפייבוריטיות עמדו במשימה לעלות לרבע הגמר: ברזיל, ארצות הברית וסין. שלוש הנבחרות סיימו ראשונות בשלושת הבתים בהם שיחקו.

ברזיל ניצחה 1:3 את ניגריה, בעוד גרמניה גברה על צפון קוריאה 0:1. הניגריות פתחו את המשחק בסערה. כבר בדקה ה-19 הצביע שופט המשחק הקוריאני, הונג און אה, על הנקודה הלבנה ונקאצ'ואה פרפטואה כבשה את השער הראשון לזכות הניגריות, אולם זה בדיוק מה שהיה צריך על מנת "להדליק" את הברזילאיות, ואכן, עד סוף המחצית הצליחו הברזילאיות להפוך את התוצאה ל- 1:3, עם שני שערים תוך שתי דקות (33, 35) וגול נוסף בתוספת הזמן של המחצית. כעת הברזילאיות יפגשו את נורבגיה, למרות שזו הובסה 5:1 על ידי יפן.

המשחק הנוסף באותו בית היה אופרה אחרת לגמרי. למרות הפייבוריטיות הברורה של הנבחרת הגרמנית, היו אלה דווקא הצפון קוריאניות שהצליחו להגן היטב על שערן ולשמור רוב המשחק על שער נקי. אולם בדקה ה-86 היתה זו אנייה מיטאג מגרמניה ששברה את ההגנה הקוריאנית והבקיעה את שער הניצחון שהעלה אותה לרבע הגמר. 0:1 בסיום.

הנבחרת המקומית, סין, עשתה את שלה עם ניצחון על ארגנטינה 0:2 והעפלה לרבע הגמר. הסיניות ניצלו שער עצמי ושער נוסף של גו יאשה, ועם שני ניצחונות ותיקו הן סיימו ראשונות את בית ה'. ארגנטינה לעומת זאת מסיימת באכזבה עם אפס נקודות את הטורניר. גם שבדיה, שניצחה 1:2 את קנדה, עלתה לשלב הבא, הרבה בזכות צמד של לוטה שלין. כעת סין תפגוש את יפן בשלב הבא, למרות שזו סיימה שלישית את הבית. שבדיה תפגוש את קנדה.

האלופה האולימפית, ארצות הברית, תתמודד מול קנדה אחרי שהיום היא מחצה את ניו זילנד 0:4 בזכות שערים של הת'ר אוריילי, אמי רודריגז, לינדזי טרפל ואנג'לה האקלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully