וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: ספרד גברה על סין 75:85

הסינים שלטו ברוב המשחק, אבל התעשתות ספרדית ברגעי הסיום הובילה אותם להארכה, בה רשמו 13 נקודות לעומת 3 של הסינים

נבחרת ספרד הרשימה מאוד ביום המשחקים הראשון, כשהביסה את נבחרת יוון. לאחר הניצחון, והיכולת המצוינת של הספרדים, אנשים מיהרו להכתיר אותם כמועמדת עיקרית, כמעט יחידה, לתת פייט אמיתי לנבחרת האמריקאית. אלא שהיום (שלישי), ביום המשחקים השני בטורניר הכדורסל, קיבלנו נבחרת ספרד מהוססת הרבה יותר, אלגנטית פחות, ובשורה התחתונה - פשוט פחות טובה. בסיום הם ניצחו 75:85 את סין לאחר הארכה, אבל יש לאלופי אירופה הרבה מה לתקן.

הספרדים פגשו את הסינים, שזכו למחמאות למרות התבוסה לארצות הברית, והרבע הראשון הלך צמוד. הסינים, שהחזיקו גם את האמריקאים צמוד במשך קרוב למחצית נשארו קרובים, ועשו את הריצה האדירה שלהם ברבע השני, כדי לרדת לחדר ההלבשה ביתרון 37:46 למרות שכוכבם הגדול, יאו מינג, הציג יכולת בינונית משהו ונקלע לבעיית עבירות. הרבע השלישי המשיך במגמה דומה, כשהסינים כבר עולים ליתרון בן 15 נקודות, הודות להגנה קבוצתית נפלאה ולתמיכה אדירה מהקהל.

במצב של 51:64 לזכות הסינים ברבע הרביעי, נכנסו פאו גאסול ופליפה רייס לפעולה והוליכו ריצת 0:10 של הספרדים בדרך לחזרה למשחק ול-70:70 2:10 דקות לסיום המשחק. ב-120 השניות האחרונות של 40 הדקות התקשו שתי הנבחרות לקלוע סל ואחרי הבאזר האחרון הראה לוח התוצאות 72:72 והיידה להארכה.

חמש הדקות של תוספת הזמן כבר היו שייכות לספרדים, שפתחו יתרון של 74:79 ו-76:81 דקה לסיום, ומכאן המשחק המשיך לפרוטוקול - 75:85 לספרד בסיום. פאו גאסול קלע 29 נקודות לספרדים ורודי פרננדז הוסיף 21. 19 נקודות לליו וויי בסין, 11 בלבד ליאו מינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully