וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יישה ודראן בדרך חזרה למ.ס. אשדוד

12.8.2008 / 13:31

הבלם הקרואטי, ששיחק בעונה שעברה בקבוצה של ג'קי בן זקן, סיכם כבר את הפרטים הכספיים והוא אמור להגיע לישראל בתחילת השבוע הבא

הבלם הקרואטי, יישה ודראן, ששיחק בעונה שעברה במדי מ.ס. אשדוד, נמצא בדרכו חזרה למועדון. מאמן הקבוצה יוסי מזרחי והמנכ"ל רפי נידם נפגשו עם ודראן בקרואטיה, במהלך מסע החיפושים שלהם אחר שוער ובלם זר לחיזוק הקבוצה והקרואטי הביע את הסכמתו לחזור לקבוצה. מזרחי ונידם סיכמו עם הבלם על הגעתו ארצה בתחילת השבוע הבא ונראה כי כל הפרטים הכספיים כבר סגורים. מזרחי רצה שהבלם יגיע כבר השבוע, אך הקרואטי עסוק בחתונת אחיו ויגיע רק בתחילת השבוע הבא.

באשדוד עסקו בשבועות האחרונים בחיפושים קדחתניים אחר בלם ושוער זרים לחיזוק החוליה האחורית, כאשר מספר בלמים ושוערים אף נבחנו במחנה האימון בהולנד וגם במהלך משחקי האימון בישראל אך במועדון לא נמצאו שחקנים מתאימים והבעלים, ג'קי בן זקן, כבר הודיע כי לא יביא "רכבת של זרים" כהגדרתו, אלא יתמקד בלהביא מספר זרים מועט בעלי שם.

כעת נותר לצוות המקצועי להחתים שוער זר כאשר שמו של השוער הבוסני, יסמין בוריץ', שוב הוזכר כמועמד להצטרף. הבוסני הצעיר, 21, שכבר נבחן במהלך הקיץ באשדוד צפוי לקבל בימים הקרובים פנייה מהנהלת המועדון להגיע לאשדוד ולחתום על חוזה לעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully