וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל וחסל

בסיבוב הראשון אמנם הפסיד הספרדי מערכה לסטראצ'ה האיטלקי, אך בשני דרס את לייטון יואיט 1:6 2:6. גם פדרר והוויליאמסיות בשלב הבא

למרות שרוג'ר פדרר חזר למקום הראשון, הרי שאין הרבה ספקות בקרב חובבי הטניס לגבי השחקן הטוב בעולם כרגע, ולא מדובר בשוויצרי. רפאל נדאל, שנתן הצגה ענקית בגמר ווימבלדון כדי לנצח את פדרר, פגש היום (שלישי) את לייטון יואיט האוסטרלי בסיבוב השני של טורניר הטניס בבייג'ינג. נדאל, שהפסיד אמש מערכה לסטראצ'ה האיטלקי, הציג היום יכולת מדהימה, והשתיק את כל הקולות שפקפקו ביכולתו לאחר המשחק בסיבוב הראשון.

הספרדי דרס את האוסטרלי 1:6 במערכה הראשונה, ולא הוריד את הרגל מהגז לשניה, גם לא במערכה השניה, אותה סיים ב-2:6 קל ופשוט. הצהרת כוונות רצינית של נדאל, שמטפס לסיבוב השלישי. בסיבוב הבא יפגוש הספרדי את איגור אנדרייב הרוסי, שניצח את מיכאל לודרה הצרפתי 4:6 6:3 1:6.

לאחר התצוגה האדירה של נדאל עלה למשטח יריבו הגדול, רוג'ר פדרר. השוויצרי, שרוצה לזכות באולימפיאדה כדי להחזיר לעצמו מעט מהכבוד שאיבד בגמר ווימבלדון האחרון, פגש את רפאל ארבאלו מאל סלבדור. השוויצרי פתח היטב וניצח את המערכה הראשונה 2:6. ארבאלו בן ה-21 הראה יכולת טובה במהלך המערכה השניה, לא ויתר על אף נקודה, ועשה לפדרר חיים קשים. בסופו של דבר הצליח המדורג מספר אחת בעולם לנצח גם במערכה השניה 4:6, ובמשחק כולו, כדי להעפיל לסיבוב השלישי, שם יפגוש פדרר את תומאס ברדיץ' הצ'כי.

נובאק דג'וקוביץ' (3) הצליח להתגבר על ריינאר שוטלר 4:6, 2:6 אחרי 74 דקות. המדורג 9, סטניסלאס ואוורינקה, כבר בחוץ אחרי הפסד 6:4, 6:0 ליורגן מלצר.

ניקולאס מאסו הצ'יליאני עשה חיים קשים לדויד נלבנדיאן כשגרר את המערכה לשובר שוויון, אך הפסיד בה בסוף. במערכה השניה כבר הסתדר הארגנטינאי, וניצח 1:6 בדרך לשלב הבא.

משחקים נוספים:

תומאס ברדיץ' (צ'כיה) - אנדריאס ספי (איטליה) 3:6 6:7
פול הנרי מתיו (צרפת) - ניקולאי דוידנקו (רוסיה) 5:7 3:6
מיכאל יו'זני (רוסיה) - תומאס יוהנסון (שוודיה) 5:7 2:6
ג'יל סימון (צרפת) - גיז'רמו קניאס (ארגנטינה) 5:7 1:6
לו ין סון (טייוואן) - אגוסטין קאלרי (ארגנטינה) 4:6 4:6
גאל מונפיס (צרפת) - ויקטור האנסקו (רומניה) 4:6 6:7

הוויליאמסיות דוהרות קדימה

האחיות וויליאמס עשו היום שריר גדול בטורניר הטניס בבייג'ינג אחרי שטיאטאו מדרכן את יריבותיהן ועלו לסיבוב הבא. סרינה הייתה נציגת המשפחה הראשונה שעלתה לשחק היום, אבל כבר אחרי 44 דקות היא התפנתה לנוח אחרי שהביסה 0:6, 2:6 את סמנתה סטוסור, האוסטרלית האומללה. זמן קצר לאחר מכן עלתה גם ונוס למגרש המרכזי וגם היא לא עבדה קשה בדרך ל-1:6, 4:6 על איווטה בנסובה הצ'כית.

ז'נג ג'י הסינית נקלעה לפיגור 7:6 מול נוריה לאגוסטרה ויווס הספרדיה, אבל נהנתה מדחיפה אדירה של הקהל במגרש מספר 1 כדי לבצע קאמבק ולנצח 1:6, 4:6 בשתי המערכות הבאות אחרי כשלוש שעות מיוזעות. ג'י, שהגיעה לחצי הגמר בווימבלדון, תפגוש בשלב הבא את דינארה סאפינה, שגברה 6:7, 1:6 על מריה חוסה מרטינז סאנצ'ז. סינית אחרת, שוונג פנג, לא יכלה לאליז קורנה הצרפתיה והובסה מולה 6:2, 6:2.

את ההפתעה של היום סיפקה קרולין ווז'ניאצקי הדנית, שגברה על המדורגת 10, דניאלה האנטוחובה בקלות יחסית 1:6, 3:6. עוד מדורגת שנבעטה מהתחרות היא אגניאסקה רדוואנסקה (8), שנכנעה לפרנצ'סקה סקיאבונה 6:3, 7:6. גם המדורגת 13, פטי שניידר עפה, כשהפסידה 6:4 6:4 לסיביל באמר האוסטרית.

ילנה יאנקוביץ', המדורגת שניה, פגשה את אלונה בונדרנקו. האוקראינית עשתה חיים קשים לסרבית, ומתחה אותה במהלך המערכה הראשונה, אותה הפסידה לבסוף 7:5 לאחר 48 דקות. את המערכה השניה לקחה יאנקוביץ' כבר בקלות, בדרך ל-1:6.

משחקים נוספים:

איומי מוריטה (יפן) - מרינה אראקוביץ' 7:5 5:6 4:6
פרנצ'סקה צ'יאבונה (איטליה) - אגנייסקה רדוונסקה (פולין) 3:6 6:7
ויקטוריה אזרנקה (בלארוס) - קייסי דלקווה (אוסטרליה) 2:6 2:6
קאיה קאנפי (אסטוניה) - וירג'יני רזאנו (צרפת) 4:6 5:7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully