וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבייג'ינג מודאגים ממיעוט הצופים

גורמים רישמיים בביגי'נג הודו כי הם מודאגים מכמות הצופים המועטה בכמה מהאירועים באולימפיאדה. צופים פיקטיביים גויסו למשימת העידוד

המארגנים הסיניים של האולימפיאדה זוכים לשבחים על האירגון המופתי, הסדר, והמתקנים המרשימים, אבל עם מחמאות לא הולכים למכולת. הסיניים הודו היום (שלישי) כי מיעוט הצופים בכמה מן התחרויות מדאיג אותם עד מאוד. אומנם, משחקי הכדורסל, במיוחד המשחק בין נבחרת ארה"ב לנבחרת סין, הביא 12 אלף צופים אולם בתחרויות הג'ודו, פולו מים ובדמינטון, המצב שונה.

עיתונאים ברחבי העולם הבחינו כי למרות שהסינים הודיעו כי כל הכרטיסים לכל התחרויות נמכרו מראש, מקומות רבים נשארים פנויים במהלך התחרויות בתחומים הפחות אטרקטיביים. הסינים מתרצים זאת בעיקר בגלל מזג האוויר הגרוע שפוקד אזורים נרחבים בבייג'ינג ואפשרויות הבחירה של קהל הצופים.

"לתחרויות כמו כדורעף חופים או כדורסל, הקהל קונה כרטיס אחד ואי אפשר להגיע לכל המשחקים", הסביר וואנג ווי, מהועדה המארגנת של האולימפיאדה. ווי הודה כי במידה ויש מספר גבוה של כיסאות ריקים באיצטדיון, המארגנים דואגים להכניס אנשים בכדי למנוע את הקרחות ביציע. "הם מעודדים את שני הצדדים על מנת ליצור אווירה טובה", אמר ווי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully