וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר צוברי במקום הראשון אחרי יומיים של שיוטים

שייט הניל פרייד מוביל בדירוג הכללי. יום מצוין גם לקורניצקי ובוסקילה ב-470. גל וקליגר ממשיכים לאכזב, גם נופר אדלמן פתחה לא טוב

שייט הניל פרייד הישראלי, שחר צוברי, המשיך במופע המרשים שלו ואחרי שפתח את המשחקים האולימפיים עם ההולכה בתחרות בתום יום השיוטים הראשון, היום (שלישי) שמר עליה גם בתום היום השני.

צוברי זינק מצוין לשיוט השלישי והתמקם במקום השלישי כבר מהפתיחה, אבל עד מהרה עקף את היריב מהונג קונג ונטל את ההובלה בצורה תכליתית. משם ועד הסיום שמר על ההולכה וסיים במקום הראשון.

לאחר מכן יצא צוברי לשיוט הרביעי, אותו התחיל פחות טוב מאשר בשלושת השיוטים הראשונים, אבל הישראלי הצעיר הראה כמה איכות טמונה בו כשהתקדם מהמקום השמיני לשישי. לאחר מכן עלה לשלישי, ירד לרביעי וחזר לשלישי, בו גם סיים כדי לשמור על המקום הראשון בדירוג הכללי.

כמו שחר צוברי, גם צמד שייטות ה-470 הישראליות, ויקה קורניצקי ו-ורד בוסקילה, רשמו יום שיוטים נהדר כשסיימו את שני השיוטים שלהם במקומות 1 ו-2 וטיפסו למקום הרביעי בדירוג הכללי.

קורניצקי ובוסקילה, שאתמול פתחו בצורה מעט מהוססת והתמקמו במקום ה-10 בתום יום השיוטים הראשון, התחילו את השיוט השלישי בצורה מצוינת, נדבקו ליריבות הספרדיות והתמקמו במקום השני. עד המצוף השלישי צמד הישראליות הצליחו לעקוף את הספרדיות, איבדו להן את ההובלה במהלך דו הקרב שהתפתח בין הצוותים, אבל לבסוף ניצחו.

גם את השיוט השני פתחו הישראליות בצורה טובה והתברגו בחבורה המובילה, אבל אחרי שלושה מצופים פרצו קדימה וטיפסו למקום השני, עליו שמרו עד הסיום.

קליגר וגל ממשיכים לאכזב

אצל הגברים בדגם 470, אודי גל וגידי קליגר, שערב האולימפיאדה נחשבו למועמדים הבכירים למדליה מבין השייטים הישראלים, המשיכו להציג יכולת מאכזבת כשזינקו בצורה לא טובה לשיוט השלישי והתמקמו רק במקום ה-14 בתחילתו.

הצמד הישראלי התעורר לקראת המצוף השני והצליח לטפס חמישה מקומות, אבל בהמשך נפל בחזרה, התייצב במקום ה-11 וסיים במקום ה-13. השיוט הרביעי יכול היה להפוך לטוב ביותר של הצמד הישראלי מאז פתיחת התחרות לאחר שבתחילתו כבר התמקמו במקום השביעי, אבל עד הסיום הם נחתו למקום ה-14, אותו מקום בו הם נמצאים גם בדירוג הכללי.

אצל הנשים, שייטת הניל פרייד, מעיין דוידוביץ', רשמה שיוט שלישי מאכזב, אותו סיימה במקום ה-20 אחרי זינוק רע במיוחד. השיוט השני היה טוב יותר ודוידוביץ' סיימה במקום התשיעי. דוידוביץ', שלפני פתיחת היום השני דורגה במקום ה-11, ירדה כעת למקום ה-14.

שייטת הלייזר הישראלית, נופר אדלמן, יצאה היום לדרכה האולימפית בצ'ינגדאו ואחרי יום אחד התמקמה במקום ה-22 מתוך 28. אדלמן זינקה לא טוב לשיוט הראשון ועקפה את המצוף הראשון רק אחרי 24 מתחרות אחרות. הישראלית התמקמה במקום ה-25 אחרי שני מצופים, ירדה מקום נוסף ובסיום עלתה בחזרה ל-25, הדירוג בו סיימה.

לשיוט השני זינקה הישראלית בצורה הרבה יותר טובה ולפני שעברה חצי מהשיוט כבר עלתה למקום התשיעי, אלא שבהמשך היא נחלשה, צנחה למקום ה-15 וסיימה במקום ה-12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully