וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנורת'וסיס פמגוסטה חולמת בפורטוגזית

אלופת קפריסין שתתמודד מול אולימפיאקוס על מקום בליגת האלופות צירפה שחקן רכש נוצץ ומפתיע, סאביו הברזילאי, אקס ריאל מדריד

כשבית"ר ירושלים עוד חלמה על ליגת האלופות, היא הביאה את סבסטיאן אבראו מריבר פלייט. עבור בית"ר החלום כבר נגמר, אבל עבור הקבוצה מהאי השכן, אנורת'וסיס פמגוסטה מקפריסין, החלום חי ובועט, וגם במועדון יש שחקן רכש נוצץ, סאביו הברזילאי בן ה-34, שחקנה לשעבר של ריאל מדריד. סאביו יצטרף לרכש נוסף של האלופה מקפריסין, סדריק ברדון, אקס בני יהודה.

הקשר, שהופיע 44 פעמים וכבש 17 שערים בנבחרת ברזיל, יחזק את אנורת'וסיס במשחקי הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות מול אולימפיאקוס היוונית. אנורת'וסיס הדיחה במפתיע בסיבוב הקודם את ראפיד וינה. לאחר ניצחון גדול 0:3 בבית, הפסידו הקפריסאים 3:1 באוסטריה, אך העפילו לסיבוב השלישי למפגש מול אולימפיאקוס.

"יש לי ניסיון במשחקים גדולים ולא איבדיתי את הקצב והדימיון במשחק שלי", אמר סאביו. "אתן הכל על מנת להשיג את המטרה המרכזית של המועדון, עלייה לליגת האלופות". סאביו שיחק ארבע שנים בריאל מדריד בין השנים 1998-2002. לאחר מכן שיחק בבורדו, סראגוסה, פלאמנגו, ריאל סוסיאדד ובעונה שעברה בלבאנטה. הוא היה אמור לשוב לברזיל, לפני שקיבל את ההצעה מאלופת קפריסין, שמחפשת עלייה היסטורית לליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully