וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוד חוליט התפטר מאימון לוס אנג'לס גלאקסי

מהפכה מקצועית בקבוצה של דיוויד בקהאם: המאמן ההולנדי התפטר והמנג'ר אלכסי לאלאס פוטר לאחר משחק שביעי ללא ניצחון

צרות בקבוצתו של דיוויד בקהאם, לוס אנג'לס גלאקסי מה-MLS. המאמן ההולנדי, רוד חוליט, התפטר, ואילו הג''נרל מנג'ר, אלכסי לאלאס, פוטר מתפקידו. נשיא המועדון טים ליווק הצהיר כבר לפני שבועיים שאם לא יחול שיפור, יהיו שינויים, וכינה את הקבוצה: "לא מתפקדת". היום (שני) כאמור, בוצעו השינויים.

גלאקסי הפסידו 3:2 לסן חוזה ארת'קווקס משער בדקה האחרונה, מה שהפך למשחק השביעי ברציפות ללא ניצחון. דיווחים בארצות הברית טענו כי ההפסד הביא להחרפת הקרע בין לאלאס לחוליט. על פי אותם דיווחים, מה שהיה אחראי להחתמתו של חוליט בחודש נובמבר 2007, היה טרי ביירן, יועץ למועדון ומנהלו האישי של בקהאם.

חוליט הודיע לאחר המשחק על התפטרותו ותירץ זאת ב"סיבות אישיות", אך כבר לפני שבועיים, כך התברר, העמיד ההולנדי את ביתו בהוליווד למכירה. במהלך כהונתו הקצרה של חוליט בעיר המלאכים, הוא סבל מביקורת של שחקני הקבוצה. לאחרונה, תקף אותו הפורטוגלי אבל שאבייר, שטען כי חוליט תורם לסכסוכים בין השחקנים, וכי השחקן היחיד שהוא מסתדר איתו הוא בקהאם. בנוסף, העביר שאבייר ביקורת על צורת המשחק של המאמן.

לאלאס פוטר לאחר שנתיים וחצי בתפקיד המקצועי הבכיר במועדון, במהלכן סבל מביקורת קשה של האוהדים, שהאשימו אותו בכך שהקבוצה לא עלתה לפלייאוף בשתי העונות האחרונות. עוזר המאמן, קובי ג'ונס, יחליף את חוליט באופן זמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully