וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "לוקח מהמשחק הרבה דברים טובים"

מאמן מכבי ת"א, רן בן שמעון, לא הסתיר את החיוכים אחרי ה-0:3 על מכבי פ"ת. ניצן שירזי: "נראה כאילו לא עשינו כלום בחודש וחצי האחרונים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

מכבי תל אביב פתחה ברגל ימין את העונה עם 0:3 חלק על מכבי פתח תקווה במסגרת בית ב' של גביע הטוטו. איליה יבוריאן (9), מאור בוזגלו (22) ויאניק קמנאן (72) סיפקו למאמן מכבי, רן בן שמעון, לא מעט סיבות לחיוכים.

"כולם רוצים אליפות, גם אנחנו"

"אני לוקח מהמשחק הרבה דברים טובים", אמר בן שמעון בסיום. "הנענו טוב את הכדור. השחקנים נכנסים לעניינים, הרמה של הקבוצה לא ירדה אלא להיפך. זה חלק מההכנה. חשוב לנצח כי בא לראות אותנו קהל גדול טוב".

"זו מכבי תל אביב טובה יותר וקבוצתית יותר מהעונה שעברה", הוסיף קמנאן, שנכנס כמחליף וכבש דקות לאחר מכן. "עלינו להמשיך לעבוד יחד, ולהתקדם. החברות בקבוצה טובה, מי שיושב על הספסל מעודד את החברים. זו קבוצה שהיא משפחה".

גם יבוריאן, שכבש את השער הראשון במשחק, היה מרוצה. "זה היה מאוד חשוב לנו. זה משחק ראשון מול הקהל שלנו. לא היה קל. ניצחנו, וזה נותן לנו ביטחון להמשך, לא יותר מזה. כל משחק הולך להיות משהו אחר, ואי אפשר לדבר על אליפות. כולם רוצים אליפות, גם אנחנו".

מנגד, מאמן פ"ת, ניצן שירזי, נראה שפוף הרבה יותר. "זה משחק שנותן לנו הרבה חומר למחשבה", הודה שירזי. "זה נראה כאילו לא עשינו כלום בחודש וחצי האחרונים. יש הרבה לתקן כדי שנבוא מוכנים לליגה. אנחנו מתכננים חיזוק נוסף, אבל יש אי בהירות סביב יכולתנו להתחזק מבחינה כלכלית. נצטרך טוב-טוב לחשוב איזה שחקן או שניים עלינו להוסיף. נצטרך לחזור על אותם הדברים שדיברנו עליהם אבל לא הפנמנו. לא יכול להיות שניתן כל כך הרבה כבוד למכבי תל אביב".

שירזי, שנשמע מאוד מאופק בסיום, לא שמר דברים בבטן בזמן מחצית המשחק, וכשנכנס לחדר ההלבשה אמר לשחקנים שלו: "אתם לא קרובים, לא מדויקים, תתעוררו". שחקנים בקבוצה שוחחו בניהם ואמרו: "אין הרבה מה לומר אחרי מחצית כזאת. אסור לנו לאבד את הבטחון". בסופו של דבר הקבוצה הפסידה והשחקנים התנחמו בכך שמדובר בגביע הטוטו. שירזי לא נכנס לחדר ההלבשה בסיום ולא דיבר עם השחקנים.

מחר תזכה הקבוצה ליום חופש וביום רביעי תחזור להתאמן. הבלם הברזילאי רוז'ריו דה סאנטוס והבלם ממאלי, ג'יבריל קונטה, לא הרשימו, אבל מכיוון שהקבוצה נקלעה ליום חלש לא התקבלו החלטות מיוחדות לגביהם לאחר המשחק. ייתכן שאחד הבלמים יישאר למספר ימי מבחנים נוספים. הקשר עידן מליחי יעבור בבקרה במהלך השבוע בתנאי שמספר סעיפים בחוזה שלו ישונו. קובי גנון ומורד מגמאדוב עשויים לחזור לסגל במשחק הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully