וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה החתימה את בן סטרונג

11.8.2008 / 22:13

הסנטר האמריקאי הרשים את הצוות המקצועי והניהולי במחנה במיאמי, וחתם לשנתיים בקבוצה מהכרמל. ג'ף רוזן: "היה מתבקש לחטוף אותו"

מכבי חיפה החתימה היום (שני) סופית לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת את הסנטר האמריקאי ממוצא אינדיאני, בן סטרונג. השחקן בן ה-22 מתנשא לגובה 2.11 מטר. סטרונג נבחר לשחקן העונה במכללות בכל ליגות דוויז'ן 3 של ארה"ב, וזאת לאחר עונה מדהימה מבחינתו במכללת גיולפורד, אותה סיים כמלך הסלים של כל הליגה עם 26 נק' למשחק, מלך הריבאונדים של כל הליגה עם 11 ריבאונדים למשחק, ואף מלך החסימות, עם 2.2 למשחק.

סטרונג ממוקם כסקורר השני בתולדות המכללה עם 2241 נקודות, 929 ריבאונדים, 236 חסימות ב-112 משחקים. סטרונג הגיע למחנה המבחנים שקיימה מכבי חיפה במיאמי, והרשים את הצוות המקצועי ואת בעלי הקבוצה, שהחליט להחתימו לטווח ארוך, בהתחשב בפוטנציאל הרב הגלום בו.

סטרונג מצטרף לתשעת השחקנים שכבר סיכמו את תנאיהם במכבי חיפה לעונה הקרובה – עידן קוז'יקרו, עמית בן דוד, קובי איזיק, משה מזרחי, גור פורת, טד גולדן, תמיר גודמן, ברוקס סיילס, ו-בי ג'יי מקי. הקבוצה צפויה להתחזק בשני שחקנים זרים נוספים בתקופה הקרובה.

הבעלים ג'ף רוזן אמר: "אני מבין בעסקים וכשמגיע אלי לידיים שחקן כה מוכשר, כה צעיר, עם כאלו נתונים פיזיים ועם כ"כ הרבה פוטנציאל, ושאפילו ב-NBA שמו עליו עין, אני מחתים אותו לתקופה ארוכה. הצוות המקצועי שלנו אהב מה שסטרונג הראה כאן במחנה במיאמי, ולכן פשוט היה מתבקש לחטוף אותו".

המאמן אבי אשכנזי: "קבוצה שמציבה רף ציפיות גבוה ורוצה להתברג בצמרת חייבת סגל עמוק וטוב עם שילוב של שחקנים ותיקים וצעירים. אני שמח שהבאנו את סטרונג, ולתקופה של כמה שנים, כי הוא שחקן צעיר עם פוטנציאל מצוין לעתיד ואני סקרן כמו כולם לראות כיצד יתפתח. במחנה במיאמי הוא עשה עלינו רושם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully