וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי ת"א הביסה את מכבי פ"ת 0:3

הצהובים פתחו עונה ברגל ימין את עונת 2008/9 מול שחקניו של שירזי, עם 0:3 קליל במסגרת גביע הטוטו. צפו בתקציר באדיבות 5+ לייב

ברני ארדוב

התקציר באדיבות ערוץ 5 פלוס לייב

משוכה קלילה לפתיחת העונה

מכבי תל אביב אומנם לא הרשימה במשחקי האימונים שערכה לקראת פתיחת עונת המשחקים 2008/9, אולם מאמנה רן בן שמעון שב וטען כי הוא אינו מתרגש מהרצף השלילי. בן שמעון כנראה ידע מדוע: הערב (שני), במבחנם הרשמי הראשון בעונה הנוכחית, חיסלו הצהובים בקלילות יחסית את מכבי פתח תקוה החלשה 0:3, במסגרת המחזור הראשון של בית ב' בגביע הטוטו. איליה יבוריאן (9), מאור בוזגלו (22) ויאניק קמנאן (72) הבקיעו לזכות האורחים.

קבוצתו של ניצן שירזי אירחה את המשחק באיצטדיון וינטר. על פי היכולת הדלה שהציגה הערב, הגם שמדובר רק במעין ניסוי כלים נוסף, נראה שהמלאבסים עדיין רחוקים מלהיות ערוכים לעונה הקרובה. פתח תקוה כמעט ולא סיכנה את שערו של יבריץ', כאשר גם החלק ההגנתי קרס אל מול המהירות של התקפת התל אביבים.

הצהובים, כאמור, שלטו במחצית הראשונה, וניצלו את הדומיננטיות במרכז השדה כדי להבקיע פעמיים ב-22 הדקות הראשונות. שחקן הרכש דולי ג'ונסון הפגין יכולת טובה ושלח ליבוריאן את הכדור הנהדר שהביא לשער הראשון, ומאור בוזגלו הכפיל את היתרון בבעיטה חופשית מצוינת מכ-20 מטרים. במחצית השנייה הורידה תל אביב הילוך, אך פתח תקווה לא השכילה לקחת. קמנאן ניצל חוסר עירנות בהגנת הכחולים כדי לכבוש בדקה ה-72 את השלישי. רודי חדד היה קרוב לרביעי, אולם כדור מצוין ששחרר פגע במשקוף ויצא החוצה.

מהלך המשחק

דקה 9: שער! כדור נהדר של דולי ג'ונסון חותך את הגנת המארחים ומוצא את יבוריאן לבד מול השוער. החלוץ לא מתבלבל ומפציץ פנימה, 0:1 למכבי ת"א.

דקה 15: מכבי ת"א ממשיכה להיות מסוכנת יותר. מאור בוזגלו מעלה כדור גבוה לרחבה מאגף ימין. חדד מגיע ראשון ובועט שטוח, אולם הכדור מורחק בסמוך לקו השער.

דקה 22: שער! הצהובים זוכים לבעיטה חופשית, כ-20 מטרים מהשער. בוזגלו ניגש לכדור ומסובב אותו נפלא לפינה השמאלית. כהן שוב נותר חסר אונים, 0:2 מכבי.

דקה 26: הזדמנות אמיתית ראשונה לפ"ת. עמאר מרים כדור בחצי-גובה לבוקסנבוים, שמ-11 מ' שולח אותו גבוה מעל לשער.

דקה 29: פ"ת זוכה לבעיטה חופשית, 17 מ' אלכסונית משערו של יבריץ'. לירן כהן מסובב לכיוון השער, אולם הכדור נהדף החוצה בידי השוער המונטנגרי.

דקה 61: פ"ת מגבירה את הלחץ על שער האורחים. הגנת התל אביבים לא מצליחה להרחיק את הכדור, שמגיע לבאסטיאניני. החלוץ נותר לבדו מול יבריץ', אולם בעט לגופו.

72: שער! מכבי פ"ת ממשיכה ללחוץ, אבל מפקירה את ההגנה. שיתוף פעולה בין שניים מהמחליפים הטריים של ת"א, דור מלול ויאניק קמנאן, מניב שער יפה נוסף: מלול מנצל את הדלילות בחלק האחורי של פ"ת ושולח כדור ארוך על כ-30 מטר, שמגיע לקמנאן המהיר. האחרון לא התקשה מול השוער ושלח פנימה מכמה מטרים, 0:3 למכבי ת"א.

74: כמעט שער נוסף למכבי ת"א. רודי חדד מקבל את הכדור באגף ימין של התקפת מכבי, חותך נהדר למרכז הרחבה, אך הכדור ששיחרר עם החלק החיצוני של הנעל פגע רק במשקוף.

מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עמאר, רוג'ריו דוס סנטוס (ג'יבריל קונאטה, 46), נאור פסר, ניצן דמארי, סולי צמח, אסי משיח (דידי אונגר, 61), לירן כהן (עומר דמארי, 46) עומר בוקסנבוים, רוביל סרסור (רותם שמול, 61), פבלו באסטיאניני.

מכבי ת"א: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', משה מישאלוב, ליאור ז'אן, ג'ונתן אסוס, דולי ג'ונסון (שירן ייני, 68), רודי חדד, גיז'רמו ישראלביץ' (דור מלול, 69), מאור בוזגלו (יוסי שבחון, 59), איליה יבוריאן (יאניק קמנאן, 65).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully