וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגשם (זמנית) הציל את רם וארליך

במצב של 6:4, 5:4 לטובת הצרפתים קלמון ולודרה, שגם עמדו להגיש, הופסק המשחק בשל מבול. אובזילר נעצרה בפיגור 5:3 מול קוריצבה

טניסאים נוטים להתלונן על גשם, שמפסיק את משחקיהם. הערב (שני), הצמד הישראלי, אנדי רם ויוני ארליך, יכול להגיד תודה למבול שהציל אותם, זמנית, מהדחה מוקדמת בסיבוב הראשון בבייג'ינג. בפיגור של 6:4, 5:4, מול הצמד הצרפתי, ארנו קלמון ומיכאל לודרה, וכשהצרפתים עמדו להגיש לניצחון, הופסק המשחק בשל גשם. מכיוון ששעת הפסקת המשחק בבייג'ינג הייתה 2:00 בלילה. גם המשחק של ציפי אובזילר הופסק, בפיגור של 5:3 במערכה הראשונה מול מריה קוריצבה האוקראינית.

לאחר ששחר פאר פתחה את הופעות הטניסאים הישראלים בייג'ינג עם ניצחון ועלייה לסיבוב השני, רם וארליך, מהתקוות הגדולות של המשלחת הישראלית, עלו לשחק במגרש מספר 7 רק בסביבות השעה 23:30, שעון בייג'ינג, מול הצמד הצרפתי, במשחק שהוא שחזור גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה, אז ניצח הצמד הישראלי.

מערכה ראשונה:

בפתיחת המשחק שמרו שני הצמדים על ההגשות שלהם, במצב של 3:3, רם וארליך נשברו בפעם הראשונה במשחק, וקלמון ולודרה עלו ל-3:4. השבירה היחידה הספיקה לצרפתים, ששמרו על ההגשה שלהם עד סוף המערכה וניצחו אותה 4:6.

מערכה שניה:

גם בפתיחת המערכה השניה, הצליחו רם וארליך לשמור על ההגשות שלהם ולעלות ל-1:2. המגמה נמשכה ולאחר שלושה משחקוני הגשה לכל צמד, התוצאה עמדה על 3:3. במצב של 4:4, נשברו רם וארליך ל-5:4. אז החל לרדת מבול וגרם להפסקת המשחק, שיחודש עם הגשה של קלמון ולודרה, שיוכלו לסיים את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully