וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה דג'וקוביץ' עושה פפראצי?

הטניסאי הסרבי לא נפרד בימים האחרונים מהמצלמה הפרטית. "אני רואה סביבי ספורטאים כמו לברון וקובי, אז כן, אני מבקש מהם להצטלם איתי", סיפר

נובאק דג'וקוביץ' נהנה מהחיים. היום (שני), אחרי שעלה לסיבוב השני אחרי ניצחון על רובי ג'ינפרי, סיפר הטניסאי הסרבי כי הוא מסתובב נרגש בכפר האולימפי ומצלם את הספורטאים המפורסמים בעולם כמו ילד נלהב.

רוג'ר פדרר אומנם נאלץ לעזוב את הכפר האולימפי לאחר שהוטרד שוב ושוב על ידי הספורטאים שביקשו להצטלם עמו, אבל הסרבי מספר שהוא דווקא די נהנה מהמצב. "זה נכון, אני מסתובב עם מצלמה ומצלם אותם", הודה דג'וקוביץ', "אני רואה ספורטאים כמו קיפקטר, לברון ג'יימס, קובי בריאנט, יאו מינג, כל האתלטים הכי מפורסמים בעולם. אז כן, אני גם מבקש מהם להצטלם איתי. עבורי זה הולך להיות זיכרון לכל החיים, זה יישאר עמי לנצח".

כמובן שגם דג'וקוביץ' נחשב לאחד הספורטאים המפורסמים במקום. "ברור שגם אליי פונים ומבקשים להצטלם איתי", אמר הסרבי, "טניס זה ענף פופולרי, שמשוחק 10 מתוך 12 חודשים בשנה. "זו פריבילגיה להיות מוקף בספורטאים הכי טובים בעולם, סיכם דג'וקוביץ', "העובדה שאתה כאן אומרת שכנראה הצלחת בחיים אם אתה חלק מההופעה המופלאה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully