וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל דן מצטרף לקרית אתא

11.8.2008 / 15:33

שחקנה של מכבי ראשון לציון בעונה שעברה מצטרף לעולה החדשה שתנסה לשרוד בליגת העל. מצטרף למרקו, קוחנסקי, ירמישין ואליהו

אליצור קרית אתא, העולה הטרייה לליגת העל, ממשיכה במאמצי החיזוק לקראת העונה הקרובה, והערב (שני) צפויה הקבוצה לחתום עם הפורוורד הישראלי הצעיר טל דן לעונה הקרובה. דן (21, 1.95), ששיחק בעונה החולפת במכבי ראשון לציון, מתאמן בימים הללו עם הנבחרת האולימפית אותה מאמן ארז אדלשטיין לקראת משחקי האוניברסיאדה בשנה הבאה.

דן נולד בווילס, ומחזיק באזרחות וולשית. הוא גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון ונחשב לאחד השחקנים היותר מוכשרים בליגת העל לנוער. כמו כן עבר בנבחרות הנוער והעתודה של ישראל לפני שהגיע לבוגרים של מכבי ראשון לציון. אחרי עונה אחת עבר למכבי אשדוד מהלאומית בה רשם 16.1 נקודות ו-3.6 ריבאונדים, ולאחר מכן חזר לראשון בה שוב לא קיבל מספר רב של דקות וקלע 3.6 נקודות והוריד 1.8 ריבאונדים למשחק. כרטיסו של דן שייך לראשון לציון והוא צפוי לחזור אל הקבוצה בעונה הבאה.

דן הוא רכש נוסף שמבצע המאמן מאיר קמינסקי בקבוצתו החדשה. קדמו לו הפורוורד אוריאל מרקו, הסנטר ולאדי ירמישין והגארד ארז קוחנסקי. כמו כן אלעד אליהו, שהיה מהגורמים החשובים בעליית הקבוצה בעונה שעברה, נשאר. בקרית אתא ממשיכים לחפש אחר חיזוק ישראלי נוסף, והחלו לבדוק גם את אופציית החיזוק הזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully