וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני רק רוצה להמשיך לחייך"

שחר פאר גברה 3:6, 7:5, 0:6 על קירסטאה הרומנייה, עלתה לסיבוב הבא מול זבורנבה, ואמרה: "אני נהנית פה, זה יותר מגרנד סלאם"

שחר פאר פתחה היום (שני) ברגל ימין את הופעותיה במשחקים האולימפיים, לאחר שניצחה בסיבוב הראשון 3:6, 7:5, 0:6 את סוראנה קירסטאה.

"מהרגע שיצאתי מהארץ הייתי שמחה ומאושרת"

פאר, המדורגת 24 בעולם, פתחה חלק את משחקה הראשון בבייג'ינג מול הרומנייה בת ה-18 (57 בעולם) וניצחה 3:6 את המערכה הראשונה, אבל במערכה השנייה שוב הפגינה את חוסר היציבות המוכר שלה ונקלעה לפיגור 5:0 אחרי שנשברה שלוש פעמים. פאר אומנם עשתה קאמבק מצוין והשוותה ל-5:5, אבל הרומנייה ניצחה 5:7 וכפתה מערכה השלישית. את המערכה המכרעת פאר פתחה מצוין, הרומנייה נחלשה ואף ביקשה טיפול, אבל שחר המשיכה עד לניצחון 0:6 והעפלה לשלב הבא. בסיבוב הבא תפגוש פאר את ורה זבורנבה הרוסייה, המדורגת 11 בעולם.

"היא הייתה יריבה קשה, פשוט הייתי צריכה לגרום לה לזוז, וזה מה שקרה במערכה השלישית", אמרה פאר בסיום, "זה היה שילוב של אגרסיביות והגנתיות, ופשוט עשיתי את מה שצריך וגם היו לי הרבה יותר ווינרים".

על ההרגשה הכללית הוסיפה הישראלית: "לא היה עליי לחץ. מהרגע שיצאתי מהארץ הייתי שמחה ומאושרת. מה שקורה כאן זה הרבה יותר מגרנד סלאם בשבילי. אני רק רוצה להמשיך לחייך וליהנות מהמשחק. זה משהו שונה כאן, ויש לנו את המשלחת שאני כל הזמן באה לעודד ושואבת מהם מוטיבציה".

לקראת המשחק מול הבא מול ורה זבונרבה בסיבוב השני, אמרה פאר: "אין לי מה להגיד על המשחק הבא. אני אבוא ואעשה את העבודה".

מהלך המשחק

שחר פאר פתחה טוב את המשחק, שברה מוקדם ועלתה ליתרון 0:2. הרומנייה לא נכנעה ושברה בחזרה ל-2:2, ובשוויון 3:3 הישראלית לחצה על הדוושה, ניצחה שלושה משחקונים רצופים והבטיחה ניצחון במערכה הראשונה, 3:6.

המערכה השנייה נראתה אחרת לגמרי. פאר לא הצליחה לגמור מהר את יריבתה ואיבדה את המומנטום, נשברה פעם אחר פעם ונקלעה לפיגור 5:0. בשלב הזה הכל השתנה. פאר, שכנראה אוהבת את מצבי המצוקה האלו, התאוששה יפה, שברה שוב ושוב את יריבתה והשוותה ל-5:5. במצב הזה דווקא קירסטאה הצליחה להתעלות, ניצחה שני משחקונים ראשונים, עלתה ל-5:7 וכפתה מערכה מכרעת.

את המערכה השלישית פאר פתחה עם שבירה ועלתה ליתרון 0:3 מוקדם. בשלב הזה הרומנייה, אולי כדי לעצור את התנופה של פאר, ביקשה טיפול רפואי, אבל זה לא עזר לה. פאר המשיכה לדרוס את יריבתה, ניצחה 0:6 ועלתה לסיבוב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully