וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינוביץ': "זה ניצחון שיוסיף לביטחון ולאווירה הטובה במועדון"

11.8.2008 / 15:23

הבלם משכונת התקווה היה מרוצה מהניצחון על מכבי נתניה בגביע הטוטו (1:2). בקבוצה מרוצים מזימון הצעירים לנבחרת של איווניר

בבני יהודה הביעו היום (שני) שביעות רצון מניצחון החוץ על מכבי נתניה אמש, במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו. חניכיו של גיא לוזון הפכו פיגור של 1:0 לניצחון 1:2 במשחק הרשמי הראשון שלהם לעונה זו.

"טוב מאוד שידענו לחזור מפיגור, זה ניצחון שיוסיף לביטחון של הקבוצה בהמשך", אמר היום הבלם מילאן מרטינוביץ'. "זה טוב במיוחד לצעירים המוכשרים שיש לנו בקבוצה, אסור לשכוח שמכבי נתניה קבוצה טובה מאוד ואם חזרנו מפיגור לניצחון זה מראה לשחקנים שהכל אפשרי גם בעתיד". הבלם העדיף לא להסתנוור מהניצחון והוסיף: "נצטרך להמשיך ולעבוד קשה. זו רק תחילת הדרך. חייבים להמשיך ולשחק כדורגל מסודר כמו ששיחקנו במחצית השניה, ברגע שהתחלנו להניע כדור על הקרקע הגענו ליותר מצבי הבקעה. אני שמח שניצחנו וזה בטח יוסיף לאווירה הטובה במועדון".

עוז ראלי, לירוי צעירי, תמיר כחלון,תומר חמד וקובי מויאל, שוב זומנו לסגל הנבחרת הצעירה, שמתכוננת לקראת משחק האימון שיתקיים מול נבחרת ביילרוס ב-20 בחודש. הבלם מרטינוביץ' פרגן לחבריו הצעירים. "בני יהודה זה מועדון מכובד וטוב, מגיע לצעירים שלנו לקבל את הזימון הזה, זה מוסיף לקבוצה וגם לשם הטוב של המועדון".

המאמן גיא לוזון, עדין לא קיבל החלטה סופית לגבי הבלם הקולמביאני, איוון גרידו, שנבחן אמש במדי הקבוצה. גרידו הציג יכולת לא רעה בכלל והוא צפוי להמשיך ולהיבחן גם השבוע. משחקה של הקבוצה מול בית"ר ירושלים במחזור הבא בגביע הטוטו, יידחה ככל הנראה למועד אחר בעקבות ריבוי המוזמנים משתי הקבוצות לסגלי הנבחרת הבוגרת והצעירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully