וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני רוצה להודות להוריי, ולמי שפצע אותי

לפני כ-5 שנים תוקל בן קולט על ידי שחקן מידלסבורו וגמר את הקריירה. אז הוא תבע אותו, וקיבל בתמורה 4.5 מיליון ליש"ט. מוריניו מאמין בליברפול

לפני מספר שנים, בן קולט היה נחשב לכישרון גדול. הקשר הצעיר והמוכשר שיחק בקבוצות הנוער של מנצ'סטר יונייטד, ובשנה אחת אף נבחר לשחקן הצעיר של השנה. הקשר הצעיר שיחק במקביל בקבוצת הנוער ובקבוצת המילואים של המועדון, וזה היה בה שהוא גם סיים את הקריירה שלו. במהלך משחק מילואים במאי 2003 בין יונייטד ומידלסבורו, תוקל קולט על ידי גארי סמית', שבר את הרגל בשני מקומות שונים, ומאז לא הצליח להתאושש. לאחר מספר נסיונות לחזור, החליט קולט לעשות שני דברים מהותיים: הוא פרש מכדורגל, ותבע את גארי סמית'.

בשימוע, שהתרחש היום (שני), יותר מחמש שנים אחרי הפציעה, התקבל גזר הדין, ועשה את קולט אדם מאוד עשיר. השופטת האנגלית קבעה כי על מידלסבורו לפצות את קולט בכ-4.5 מיליון פאונד, סכום שככל הנראה ישולם על ידי גופי הביטוח של הקבוצה. הסכום הגבוה הוא שקלול של המשכורת אותה היה יכול קולט להרוויח, כשגם התערבותו של אלכס פרגוסון בדיון, ואמירתו כי מדובר ב"שחקן נהדר עם עתיד גדול", תרמה.

עדיין באנגליה, ז'וזה מוריניו כבר כמה חודשים טובים לא מאמן בצ'לסי, ואת העונה הקרובה הוא יעביר באינטר, אבל מסתבר שאפשר להוציא את המאמן מאנגליה, אבל אי אפשר להוציא את אנגליה מהמאמן. לכשנשאל הפורטוגלי על הפייבוריטית לקחת את אליפות הפרמיירליג, ענה מאמן צ'לסי לשעבר: "מנצ'סטר וצ'לסי יילחמו על התואר, אבל יום אחד ליברפול תיקח אותו. ייתכן וזה יקרה השנה".

באשר לצלע הרביעית במירוץ, ארסנל, ממשיך מוריניו במלחמה הפסיכולוגית, למרות שעזב את המדינה מזמן. "לארסנל יש קבוצה טובה, אבל מעט מאוד שחקנים מנוסים. המחליפים שלהם מאוד צעירים, ובלי עומק אי אפשר לזכות באליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully