וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ נבחרת זמביה הצעירה למבחנים בנוער של מכבי ת"א

11.8.2008 / 13:53

עמנואל מיוקה, 19, יגיע למבחנים בקבוצת הנוער של המועדון כחלק ממגמת חיזוק המחלקה בניהולו של ניר לוין. הבוגרים רוצים את דנין

חלוץ נבחרת זמביה הצעירה, עמנואל מיוקה, 19, צפוי להגיע למבחנים בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב. גורם בהנהלת מכבי אישר היום כי הזמבי הוא אחד מהמועמדים לחזק את קבוצת הנוער של המועדון וייתכן כי יגיע לישראל כבר בימים הקרובים.

כזכור, מאז רכש אלכס שניידר את מכבי תל אביב הוא הצהיר כי מחלקת הנוער תעבור שדרוג משמעותי ותקבל תקציב מוגדל לקראת העונה הבאה. לצורך כך הובא גם ניר לוין, שמונה למנהל העל של המחלקה ואיציק עובדיה שיאמן את קבוצת הנוער. השניים שוקדים יחד על בנייתה מחדש של מחלקת הנוער בקרית שלום והבאתו של מיוקה למבחנים היא צעד נוסף לחיזוק הקבוצה.

המגן אורי שיטרית סובל משבר מאמץ ברגלו והוא צפוי להעדר מהמגרשים לתקופה של חודש ימים לפחות.בנוסף, שמותיהם של המגנים, אלירן דנין וחיים מגרלשווילי, עדין עומדים על הפרק על מנת לחזק את הקבוצה. הצהובים ממתינים להתפתחויות בבית"ר ירושלים בכדי לפנות באופן רישמי להנהלת האלופה ולבקש את דנין.

* רוני מאנה שלח מכתב באמצעות עורך דינו, אופיר נאור, ובו הוא דורש מהנהלת המועדון להחזיר לו סכום של מיליון ש"ח, כפי שהובטח לו על פי טענתו בהסכם הפשרה שהושג עמו בעונה שעברה. בהנהלת מכבי סרבו להתייחס לעניין.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully