וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוזוקין זומן במפתיע לנבחרת ישראל

דרור קשטן ועוזרו משה סיני ייעזרו בשירותיו של הבלם הצעיר במחנה האימון בפינלנד לקראת מוקדמות המונדיאל. יצחקי, תמוז וטל בחוץ

דרור קשטן פרסם היום (שני) את סגל הנבחרת הלאומית שתצא למחנה אימון בפינלנד ביום שישי הקרוב, שם תתכונן למשחק מול שוויץ - שיפתח את קמפיין מוקדמות גביע העולם ב-2010. בין המוזמנים של קשטן נרשמו מספר הפתעות. בגזרת השוערים בחר קשטן ללכת על השליישיה הוותיקה: דודו אוואט, ניר דוידוביץ' ולירן שטראובר. בחוליית ההגנה הפתיע קשטן עם זימונו של השחקן הצעיר של בית"ר ירושלים, שמואל קוזוקין. בנוסף לקוזוקין זומנו לנבחרת גם: קלמי סבן, דדי בן דיין, אבי סטרול, טל בן חיים, יואב זיו, יובל שפונגין ודקל קינן.

בקישור הוזמנו גל אלברמן, אבירם ברוכיאן, תמיר כהן, משה אוחיון, יוסי בניון, ומאור בוזגלו. כמו כן, זומן הקשר הצעיר של מכבי חיפה, בירם כיאל, שלא יעמוד לרשותו של מוטי איווניר בנבחרת הצעירה. שחקני ההתקפה במחנה האימון יהיו עומר גולן, אליניב ברדה, עמית בן שושן, רוברטו קולאוטי ובן סהר. קשטן בחר שלא לזמן לנבחרת את חלוצי בית"ר ירושלים: ברק יצחקי וטוטו תמוז. גם הבלמים הירושלמים, שמעון גרשון ותומר בן יוסף, לא זומנו לסגל הנבחרת. כמו כן, באופן מפתיע בחר קשטן שלא לזמן את עידן טל, הקשר הוותיק של בית"ר ירושלים.

הנבחרת תקיים בפינלד מחנה אימונים ומשחק ידידות מול הנבחרת המקומית. מדובר במשחק הכנה לקראת קמפיין מוקדמות גביע העולם 2010, במסגרתו ייערך המשחק הראשון בבית מול שוויץ ב-6 בספטמבר. הנבחרת תתאמן במהלך ארבעת הימים הראשונים של המחנה בהלסינקי ותעבור בשלב מאוחר יותר לעיר טמפרה, שם יתקיים המשחק מול נבחרת פינלנד ביום רביעי, ה-20 באוגוסט. למחרת תחזור הנבחרת ארצה. את המשחק תשפוט רביעיית שופטים מאיסלנד.

רפאלוב ותמוז בנבחרת הצעירה

מוטי איווניר, מאמן הנבחרת הצעירה, שחיכה לפרסום הסגל של דרור קשטן, פרסם גם הוא את סגל השחקנים שייצאו למחנה האימון בראשון לציון, שייערך מחר ומחרתיים ובמסגרתו תקיים הנבחרת משחק מול הפועל פתח תקווה ביום רביעי. איווניר ייאלץ להתמודד עם חסרונם של בירם כיאל, יובל שפונגין, בן סהר ומאור בוזגלו, שזומנו לנבחרת הבוגרת.

השוערים של הנבחרת יהיו אוהד לויטה, איתמר ניצן ואריאל הרוש הצעיר מבית"ר ירושלים, שהחליף השבוע את טברטקו קאלה בשער הדאבליסטית במשחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה. בהגנה זימן איווניר את ישראל ראש, עודד אלקיים, אושרי רואש, שי מימון, עמירן שקלים, ניצן דמארי, ניסן קפילוטו ואוראל דגני.

בקישור זומנו תמיר כחלון, קובי מויאל, לירוי צעירי, עוז ראלי, אביחי ידין, ליאור ג'אן, שירן ייני ודור מלול. כאמור, זימן איווניר גם את ליאור רפאלוב, שלא זומן על ידי דרור קשטן לנבחרת הבוגרת. שחקני ההתקפה יהיו תומר חמד, עידן ורד חן עזריאל ועומר דמארי. איווניר קרא גם לטוטו תמוז, אשר גם הוא לא זומן למחנה האימון של הנבחרת הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully