וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהו אנפילד? לא, זה AFC ליברפול

האוהדים של קבוצת הפאר האנגלית, מאסו במחירי הכרטיסים ליציע הקופ המיתולוגי שלהם והחליטו להקים קבוצה ברוחם ובניהולם

אחרי מועדוני האוהדים של מנצ'סטר יונייטד, ווימבלדון, אוסטריה זלצבורג וכמובן הפועל אוסישקין, הפועל קטמון ומכבי קביליו יפו, מצטרפים לטרנד הלוהט גם אוהדי ליברפול. ביום שבת האחרון עלו על כר הדשא, בפעם הראשונה בהיסטוריה, שחקני AFC ליברפול, קבוצת הכדורגל שהוקמה על ידי אוהדי ליברפול, שמאכלסים בימים רגילים את יציע ה-"קופ" המפורסם באנפילד. כראוי ליריית הפתיחה של מהלך היסטורי, ניצחו האדומים לבנים את קבוצת דרוון בתוצאה המרשימה 0:5.

500 איש הצטופפו ביציע הטרסה בוולרי פארק במרסיסייד והעניקו אווירה מחשמלת שהזכירה לכולם את משחקי קבוצת ליברפול באנפילד. הסיבות להקמת קבוצת האוהדים ברורות. מחירי הכרטיסים הרקיעו שחקים. אוהדים שורשיים של הקבוצה מצאו את עצמם מחוץ לאצטדיון המפורסם, רק כי לא יכלו להרשות לעצמם להוציא את המחיר המופרז אותו דורשים עבור משחק כדורגל באנגליה. הפתרון היה פשוט- הקמת קבוצה חדשה, שתנוהל על ידי אוהדים ותמשיך את המסורת המשפחתית החמה של אוהדי ליברפול הוותיקים.

"באיזה עוד מקום בעולם אתה יכול להיפגש עם החברים הכי טובים שלך, ולא לשלם הון תועפות רק בשביל לשבת עם אנשים שהם בכלל לא אוהדי הקבוצה ולא שרים שיר אחד במהלך כל המשחק?", אמר אוהד AFC בתום המשחק הראשון. באתר הרשמי של הקבוצה מתעקשים כי לא מדובר בקבוצה מתחרה לליברפול מהפרמייר שיפ. "אנחנו רוצים להגדיל את בסיס התמיכה של מועדון הכדורגל ליברפול. אנחנו לא תחליף. אנחנו רואים את עצמנו כחלק ממשפחת ליברפול הגדולה. האחות הקטנה של מועדון הכדורגל של ליברפול".

בכל מקרה, גם אם לא מדובר בתחליף למועדון הראשי וגם אם האוהדים רואים את עצמם כחלק ממשפחת ליברפול הגדולה, התופעה של מועדוני אוהדים ברחבי העולם תופסת תאוצה ונדמה כי בימים בהם קבוצות הכדורגל הופכות להיות מפלצות ענקיות חסרות זהות ונשמה , יהיו אלה האוהדים שישמרו על הכדורגל כפי שהוא צריך להיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully