וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשורת אשמה

בקליבלנד לא אוהבים את השמועות על מעבר אפשרי של לברון ג'יימס לאירופה, ויודעים מי אשם. הבעלים גילברט: "לעיתונאים אין מה לעשות"

עבור דן גילברט, הבעלים של הקליבלנד קאבלירס, השמועות על מעבר אפשרי של כוכבו, לברון ג'יימס לאירופה בסיום חוזהו ב-2010, הן בדיוק זה: שמועות, ותו לא. "פשוט נהיינו משועממים. לעיתונאים מהחוף המזרחי אין מה לעשות", הסביר גילברט את הדיווחים כאילו ג'יימס עשוי לשקול הצעות מיוון או רוסיה עם תום החוזה שלו בקליבלנד.

"למה מדברים רק עליו, ולא על ווייד או כריס בוש? אנשים צריכים לעזוב אותו, ולתת לו להצעיד אותנו לאליפות", הוסיף גילברט באופטימיות זהירה. כך או כך, עד כמה שקשה לראות את ג'יימס מוליך את הקאבס כל הדרך אל התואר, קשה להאשים אותו כשהבוס שלו מתעקש שלא להביא לסופרסטאר חיזוק ראוי. בקצב הזה, אם ג'יימס ינחת באירופה יהיה אפשר להבין אותו.

* הסנטר ההולנדי פרנסיסקו אלסון סגר במילווקי באקס. אקס סן אנטוניו ספרס מאושר, משום מה, להגיע למילווקי: "היתה לי שיחה נהדרת עם המאמן, וזה מקום בו אני יכול לתרום ולהשפיע", אמר הסנטר.

* ניו אורלינס הורנטס החתימה מחדש את השחקן החופשי שלה, ראיין בואן. "רציתי להישאר חלק מהקבוצה, היתה לנו שנה מצוינת בעונה שעברה", אמר הפורוורד, שמקווה לראות דקות רבות יותר בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully