וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר צוברי ראשון אחרי יום השיוטים הראשון

ניל פרייד: שחר צוברי מוביל לאחר יום השיוטים הראשון. דוידוביץ’ במקום ה-11. 470: בוסקילה וקורניצקי במקום ה-10, גל וקליגר 16

לאחר שהשחיינים הישראלים יצאו לדרך כבר ביום שבת, היום (שני) נכנסו לעניינים גם השייטים באתר השייט בצינג'דאו. בעוד שמעיין דוידוביץ' יצאה ראשונה לדרך, הרי ששחר צוברי, שיצא מספר דקות אחריה, השיג הישג נפלא, כשסיים את יום השיוטים הראשון שלו בדגם הניל פרייד במקום הראשון.

צוברי פתח מצוין, והיה שני רק לשייט הסיני. אלא שלאחר מספר מצופים עקף צוברי את יריבו הסיני, ושמר על המקום הראשון עד הסיום, אחרי 34:01 דקות. צוברי הקדים את הסיני ב-7 שניות, והשאיר את היריבים מאחור: אלוף העולם תום אשלי מניו זילנד סיים רביעי, ניקוס קקלמנאקיס היווני עשירי, ניק דמפסי הבריטי 11 וסגן אלוף העולם הברזילאי ריקרדו סנטוס 12. התחלה נפלאה לישראלי, שכזכור, זכה במדליית ארד באליפות אירופה האחרונה, שמכניס במשלחת הישראלית תקוות רבות לקראת העתיד הקרוב.

את השיוט השני פתח צוברי עם מומנטום מצוין, ולמרות שהתחיל בצורה רעה, ואחרי המצוף הראשון היה רק במקום ה-16, משם והלאה צוברי רק טיפס. בזמן שהאחרים התעייפו, נתן צוברי סיומת נפלאה, כל הדרך אל המקום השלישי בשיוט. בשקלול של תוצאות שני השיוטים של היום הראשון, עומד צוברי בגאון בראש השייטים, כשהוא מקדים יריב מהונג קונג במקום השני, ומסין בשלישי. פתיחה מצוינת שמעניקה לנו תקוות גדולות להמשך.

כמה דקות לפני השיוט הראשון של צוברי יצאה למים מעיין דוידוביץ', גם היא בדגם הניל פרייד. הפתיחה של הישראלית היתה די מוצלחת, ובעוד שלקראת אמצע השיוט מצבה היה לא רע, בהמשך היא נחלשה. אחרי שלושת המצופים הראשונים היתה דוידוביץ' במקום העשירי, אך לאחר מכן, בין המצוף הרביעי לאחרון חלה ירידה בקצבה של הישראלית, והיא סיימה את השיוט במקום ה-13 אחרי 40:58 דקות. את המקום הראשון גרפה יין ג'יאן הסינית.

דוידוביץ' יצאה אל השיוט השני במטרה לשפר את מיקומה. הישראלית ירדה מהמקום ה-13 אל ה-19, אך לקראת סוף השיוט טיפסה בחזרה, וסיימה במקום העשירי. בסוף היום הראשון נמצאת דוידוביץ' במקום ה-11 הכולל. יין ג'יאן הסינית ממשיכה להוביל את השייטות בסיום היום הראשון.

גל וקליגר מאכזבים

אודי גל וגידי קליגר יצאו לדרך לאחר כרבע שעה לאחר מכן בדגם ה-470, ולמרות שבמשלחת הישראלית תלו בצמד תקוות גדולות, הפתיחה היתה בינונית משהו. אחרי שלושה מצופים היו הישראלים במקום העשירי, אך משם הם רק הלכו אחורה, עד שסיימו במקום ה-13 הכולל, שלוש דקות אחרי הצמד היפני שסיים במקום הראשון, ואחרי סגני אלופי העולם מפורטוגל שסיימו במקום השני.

הצמד הישראלי המשיך לאכזב, ופתח בצורה נוראית את השיוט השני, כשאחרי המצוף הראשון הוא ירד למקום ה-19. משם טיפסו גל וקליגר למעלה באופן הדרגתי, כל הדרך אל המקום ה-16, שם סיימו. את יום השיוטים הראשון מסיימים הישראלים במקום ה-16 הכולל. היפנים, שהובילו אחרי השיוט הראשון, סיימו את השני במקום ה-20, והם במקום השמיני הכולל. אל המקום הראשון עלו הצמד הצרפתי.

ורד בוסקילה וניקה קורניצקי יצאו לשיוט המקביל בנשים, והגיעו למקום השמיני. הישראליות אמנם פתחו היטב, והיו בדבוקה המובילה עד המצוף הראשון, אך לאחר מכן האטו את קצבם, וסיימו דקה ו-5 שניות אחרי הצמד המנצח מצרפת, שהיו בעבר סגניות אלופות אירופה.

הצמד פתח את השיוט השני בתקווה לשפר עמדות, אך לאחר המצוף הראשון היו השתיים מדורגות אחרונות. השיפור הגיע באופן הדרגתי ומתון, כשבוסקילה וקורניצקי מצליחות לסיים את השיוט במקום ה-13, מה שמעמיד אותן במקום העשירי הכולל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully