וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקה ג'וניורס פתחה את העונה בסערה

האפרטורה יצאה לדרך, וסגנית האלופה הביסה 0:4 את חימנסיה חוחוי. ריבר פלייט חזרה ממשחק החוץ נגד קולון סנטה פה עם תיקו 1:1

מחזור הפתיחה של ליגת האפרטורה לא האיר פנים לאלופת הקלאוסורה, ריבר פלייט. הקבוצה מבואנוס איירס לא הצליחה לפתוח את העונה ברגל ימין וסיימה את משחק החוץ שלה נגד קולון סנטה פה בתיקו 1:1. המארחים עלו ליתרון בדקה ה-39 משער של אלחאנדרו קאפורו, אבל בדקה ה-54 המיליונרים הישוו משער של רוברט מריו ביטולפי.

מי כן חגגה במחזור הראשון? היריבה המושבעת של ריבר, בוקה ג'וניורס. סגנית האלופה אירחה את חימנסיה חוחוי, ויצאה מהמפגש עם 3 נקודות אחרי 0:4 מוחץ על האורחים. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, צפו יושבי הבונבוניירה בקונצרט. כבר בדקה ה-46 ריקרדו נויר הרעיד את רשת האורחים, ו-9 דקות אחר כך הכפיל ליאנדרו גרסיאן את התוצאה. פאביו פייטרס הורחק בדקה ה-64 משורות חימסניה, בוקה המשיכה להכתיב את הקצב, ובדקה ה-78 היה זה סבסטיאן באטאגליה שהתכבד בשלישי. את תוצאת המשחק חתם שערו של פביאן אנדרס וארגאס.

אינדפנדיינטה, שסיימה שלישית בקלאוסורה, חזרה ממשחק החוץ שלה נגד ולז סארספילד עם נקודה, לאחר שסיימה בתיקו 0:0. המשחק המרתק של המחזור היה בין רוסאריו סנטרל לאסטודיאנטס, בו ניצחה הראשונה 2:3. רוסאריו עלתה ליתרון כבר בדקה ה-6 משער של אמיליו חוזה זלייטה, וכעבור 5 דקות אלכסיס ראול דנלון הכפיל את היתרון. מאורו בוסלי צימק בדקה ה-40 לזכות אסטודיאנטס. בדקה ה-49 קילי גונזאלס העלה את המארחת ל-1:3, אבל כעבור דקה ניקולאס פרז הקטין ל-3:2.

שאר המשחקים:

סן מרטין - הורקאן 0:2
לסן מרטין: מריו תורדו (13), לואיס מוניה (32)

חימנסיה לה פלאטה - ניואלס אולד בויז 1:0
לניואלס: גרמן רה (24)

ארסנל - ארגנטינוס ג'וניורס 0:3
לארסנל: פאקונדו סאבה (6, 68), אלחאנדרו דאריו גומז (56)

באנפילד - גודוי קרוז 2:1
לבאנפילד: ניקולס ברטולו (8). לגודוי: פרננדו קסטיו קורטס (2, 20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully