וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרומנים מתלוננים: "השופטים דופקים אותנו"

מאמן נבחרת ההתעמלות הרומנית ניקוליאה פורמינט תולה את התוצאות הבינוניות בשעה המוקדמת של התחרויות ובשיפוט המחמיר של השופטים

נבחרת ההתעמלות של רומניה מחפשת תירוצים בתום יום המוקדמות. בנבחרת מאשימים את שעות התחרויות המוקדמות וכן את השיפוט הנמהר והמחמיר, כך לדברי מאמן הנבחרת, שהובילו לתוצאות הבינוניות.

רומניה זכתה במדליית הזהב באתונה 2004 וכעת היא מנסה להגן על תוארה. נבחרת ההתעמלות המוכשרת פתחה את סבב הרוטציה ראשונה וסיימה את המוקדמות רב במקום הרביעי, אחרי סין, ארצות הברית ורוסיה. הרומניות חייבות להתעורר, תרתי משמע, לקראת הגמר שייערך ביום רביעי (05:30 שעון ישראל) כיוון שהתרגילים שלהן לקו בחסר. הביצועים על המקבילים המדורגים לא היו טובים, כפי שמצפים מהרומניות. כמו כן הן לא זהרו על הקורה הצרה, כשאנדריאה אקטריניי נפלה ממנה.

מאמן הקבוצה ניקולאה פורמינט טוען כי השעה המוקדמת פגעה במתעמלות שלו: "שעת המשחקים המוקדמת השפיעה בבירור על הבנות שהיו עייפות פיזית ומנטלית. זה חיסרון גדול עבורנו להתחרות בשעה הזאת". עוד הוסיף המאמן: "זו הייתה תחרות קשה. ייתכן שהשופטים שפטו באופן חמור מדי. זה היה הסבב הראשון ואני חושב שהם היו קצת נוקשים מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully