וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרטיס ווית'רס חתם בהפועל חולון

10.8.2008 / 20:15

אלופת המדינה צירפה את הפורוורד האמריקאי (24, 2.03) ששיחק בשנתיים האחרונות בטורקיה, שם רשם ממוצעים של 16 נק' ו-11 ריב'

הפועל חולון החתימה הערב (ראשון) את הפורוורד האמריקאי קרטיס ווית'רס, ששיחק בעונה האחרונה בליגה הטורקית במדי בייקוזספור שסיימה במקום האחרון בטורקיה. ווית'רס (24, 2.03) סיים את העונה בליגה בוונצואלה שם לא הירבה לשחק, ויהיה הזר הראשון שחותם באלופת המדינה, אותה מאמן דני פרנקו.

ווית'רס שיחק במכללת שארלוט שנתיים ובסיום העונה השנייה, בה רשם מספרים יפים של 16.1 נקודות ו-11.3 ריבאונדים למשחק, ניסה את מזלו בדראפט, אך בסופו של דבר לא נבחר. את עונת 2006/7 הוא בילה באלפלה הטורקית שנלחמה בתחתית. במדיה רשם ממוצעים של 16.1 נקודות למשחק ו-11 ריבאונדים למשחק, והיה אחד השחקנים החמים בשוק ההעברות בטורקיה בעונה לאחר מכן לפני שחתם בבייקוזספור. בקבוצתו השנייה במדינה רשם 12.5 נקודות ושמונה ריבאונדים וכאמור ירד עימה לליגה השנייה.

ווית'רס הוא כאמור הזר הראשון שחותם בחולון והוא מצטרף בכך לכריס ווטסון שנשאר בקבוצה, ולישראלים החדשים ליאור שגב שבא מבינמינה, חנן קולמן שהגיע מגלבוע/עפולה ואורי קוקיה שצורף ממכבי חיפה. הקפטן ליאור לוי צפוי להישאר ואילו אבישי גורדון, שמחזיק בחוזה לעונה הקרובה, צפוי לעזוב לגליל עליון/גלבוע. מי שעשוי להחליף אותו בקבוצה הוא יהוא אורלנד.

"הוא שחקן שאנחנו עוקבים אחריו לא מעט זמן", אמר המאמן דני פרנקו. "הוא פאוור פורוורד, ריבאונד יוצא מן הכלל, פיזי מאוד, מאוד יעזור לנו במה שאנחנו בונים. שחקן מאוד אנרגטי ושחקן שאני מאמין שבאופי שלו יוכל להתחבר טוב מאוד לדברים שאנחנו רוצים לראות בקבוצה מבחינת אנדרלין ומוטיבציה. שחקן שאני בטוח שיוכל להתחבר עם הקהל המדהים שלנו בצורה מושלמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully