וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רומא סיכמה העברתו של באפטיסטה

התקשורת הספרדית טוענת כי לוצ'יאנו ספאלטי דרש וקברניטי הקבוצה נענו והביאו את 'החיה' ממדריד. קאפלו מתרשם מיובנטוס של ראניירי

התקשורת הספרדית מדווחת היום (ראשון) כי רומא הגיעה לסיכום עם קשר-חלוץ ריאל מדריד, ז'וליו 'החיה' באפטיסטה. לפי הדיווח עסקת העברתו של הברזילאי לשורותיה של הקבוצה הרומאית תושלם ביום שני. שני הצדדים היו במשא ומתן משך זמן מה, אבל השכר הגבוה שלו וכן מחיר ההעברה שאלופת ספרד דרשה תמורתו, כ-12 מיליון יורו, היה לרועץ בעסקה.

ביום שבת התוודה מאמן הג'לארוסי לוצ'יאנו ספאלטי כי באפטיסטה הוא "השחקן האידאלי" שהוא מחפש, מה ששלח את קברניטי הקבוצה וראשי המועדון לשבור כמה קופות חיסכון. בספרד דווח כי גם השחקן עזר בהעברה בכך שהתחנן בפני הבוסים של ריאל להוריד את סכום ההעברה, לכ-7.5 מיליון יורו.

קאפלו: "התרשמי מאוד מיובנטוס"

פאביו קאפלו, מאמן נבחרת אנגליה בהווה ומאמנה לשעבר של יובנטוס, הביע התרשמות גדולה מהביאנקונרי. הרס"ר האיטלקי טען כי "הקבוצה של קלאודיו ראניירי מזכירה לו את הקבוצה שלו".

"אני מודה, התרשמי מאוד ממשחק הידידות שלהם בשבוע שעבר נגד מנצ'סטר יונייטד" (סיימו ב-0:0 באולד טראפורד), אמר קאפלו למגזין 'טוטוספורט'. "ראיתי קבוצה מוצקה, אחת שמקבלת הרבה כבוד מאלופת אירופה. היא בהחלט הזכירה לי את הקבוצה שלי בזמנים שאני הייתי במועדון.

"יצאתי מהאיצטדיון בתחושה שהקבוצה של ראניירי יכולה להתחרות עם כל קבוצה בסרייה A על האליפות, וכן עם כל קבוצה בליגת האלופות. ראניירי בנה קבוצה שיכולה להתחרות עם הלחץ שיש בשתי המסגרות", הוסיף קאפלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully