וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין הצדקה למגן

מנצ'סטר יונייטד ופורטסמות לא הרשימו במגן הצדקה וסיימו 90 דקות ב-0:0. השדים האדומים זכו לבסוף אחרי פנדלים, אלא מה, וניצחו 1:3

חובבי הכדורגל ברחבי העולם נאלצו להסתדר במשך שבועות ארוכים ללא המנה השבועית שלהם, אבל מגן הצדקה באנגליה תמיד מהווה את הסנונית הראשונה, הסימן לכך שהרגע כבר קרוב. מגן הצדקה החל בדיוק לפני 100 שנה, בשנת 1908, אז זכתה בו מנצ'סטר יונייטד, והערב (ראשון) היא סגרה מעגל נאה מבחינתה, כשהוסיפה עוד ארון לגביע הקורס שלה, עם ניצחון בפנדלים 1:3, אחרי 0:0 בתום 90 דקות על מחזיקת הגביע, פורטסמות.

האלופה הגיעה למשחק לאחר קיץ שכלל בעיקר ריבים עם הכוכב הסורר, כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי אומנם נשאר בקבוצה של אלכס פרגוסון, אך החמיץ את המשחק, ואת פתיחת העונה בגלל פציעה. גם ויין רוני שסובל מווירוס מסתורי, ישב חנוט בחליפה ולא שותף. בן סהר, חלוצה הישראלי של פומפי, ישב על הספסל ולא שותף.

מנצ'סטר הייתה טובה יותר, אך לא הצליחה להביא את העליונות שלה לידי ביטוי על הלוח. אחרי כשעה של המשחק, הקצב שהיה טוב, הפך איטי קמעא ונראה שהקבוצות חיכו כבר לבעיטות ההכרעה. בטח היונייטד, שאוחזים במאזן מצוין בבעיטות הכרעה מ-11 מטרים (עיין ערך גמר ליגת האלופות). שחקני פורטסמות בעטו ארבעה פנדלים, אולם רק הבעיטה של ג'רמיין דפו הייתה רצינית והכניעה את אדווין ואן דר סאר. לסאנה דיארה, ריו מאבובה וגלן ג'ונסון בעטו בצורה שערותיית וכולם החטיאו. אצל היונייטד משמעת הפנדלים הייתה רצינית הרבה יותר. קרלוס טבז, ריאן גיגס ומייקל קאריק הכניעו ללא בעיה את דייויד ג'יימס בדרך להנפה מתוקה וראשונה רשמית לעונת 2008/9.

* במשחק ידידות שנערך הערב בין טוטנהאם ורומא, קרעו חניכיו של חואנדה ראמוס את האיטלקים 0:5. הקבוצה מוויט הארט ליין נראית טוב ואחרי הרכישות האחרונות בקיץ וחיזוקה של הקבוצה נראה כי היא בהחלט יכולה לקרוא תיגר על ארבע הגדולות של הכדורגל האנגלי. הרכש הטרי של הקבוצה, דייויד בנטלי, כבש צמד בדקות 3 ו-45. דארן בנט הוסיף עוד שניים בדקות 5 ו-55, אהרון לנון השלים עם שער נוסף בדקה ה-55.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully