וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד ומקום עשירי לנבחרת העתודה

נבחרתו של אריאל בית הלחמי סיימה את אליפות אירופה עם מאזן של 6 הפסדים ו-2 ניצחונות, לאחר הפסד לרוסיה החזקה, 83:67 במשחק האחרון

נבחרת העתודה של ישראל סיימה היום (ראשון) את השתתפותה באליפות אירופה בריגה, לטביה, כשהפסידה לנבחרת רוסיה, 83:67. ההפסד לרוסים שולח את הנבחרת של אריאל בית הלחמי למקום העשירי, מקום שאותו היו לוקחים באיגוד הכדורסל בשני ידיים, בעיקר לאור הציפיות הנמוכות מהסגל שממנו נעדר השנה עומרי כספי. בסופו של דבר ניצחה ישראל שני משחקים בטורניר והפסידה שישה.

ישראל קיוותה לפני המשחק להפתיע את הרוסים, ובדקות הראשונות התנהל משחק שקול, אך לקראת סוף הרבע הראשון ברחו הרוסים בראשות אלכסיי שבד ל-17:24. הרבע השני התחיל טוב מאוד מבחינת ישראל שהורידה ל-3 הפרש בלבד, 4 דקות למחצית אך כאן הרוסים פתחו בריצת 0:11 ובסוף המחצית ההפרש כבר עלה ל-30:44.

ישראל לא היוותה יריב של ממש במחצית השנייה לרוסים, שדאגו להגדיל את הפער בתחילת הרבע הרביעי ל-20. אנטון שוטבין וגל מקל עוד ניסו לצמצם אך בסוף הרבע השלישי היו בפיגור 68:48. הרבע האחרון היה גארבג' טיים ארוך כששני המאמנים משתפים שחקני ספסל שלא הירבו לשחק במהלך הטורניר.

קלעו לישראל: אנטון שוטבין 13, גל מקל 12, שון דניאל 9, ערן אסנטי 8, אחיעד בוקרא וייבגני ליוטרין 6 נקודות כל אחד, רביב פיטשון ועודד ברנדווין 4 נקודות כל אחד, חן גונשור 3, טל רונן 2. כן שותפו: אור ברנר ועידו סטולרו. הרבו לרוסיה: אלכסיי שבד 23 נקודות, סיירובטקו 22 נקודות ו-7 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully