וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי חטפה 4:4 דרמטי בתוספת הזמן מראן

אחת המועמדות לאיים על ליון, לא הצליחה לפתוח את העונה עם ניצחון. בורדו, מועמדת נוספת, ניצחה 1:2 את קאן, פ.ס.ז' הפסידה

אז איך מונעים מליון, אימת הליגה הצרפתית, אליפות שמינית ברציפות? עם השאלה הזו מתמודדות מארסיי ובורדו, שתי הקבוצות אולי היחידות שעשויות לקחת ממנה סוף סוף את התואר. הערב (שבת) נערך המחזור הראשון בליגה שבה בדרך כלל הסוף ידוע מראש.

אז מארסיי עשתה קולות של אלופה פוטנציאלית, בזמן שליון תשחק רק מחר. שחקניו של אריק גרץ נקלעו למשחק דרמטי שהסתיים ב-4:4 מול ראן וחזרו הביתה עם נקודה בלבד, אך היו עדים לשלושה שערים דרמטיים בשתי הדקות האחרונות.

מארסיי פיגרה בפתיחה (6) אחרי שער של אוליבייה תומר מראן. אלא שבקארי קונה (12), חאתם בן ארפה (15) וממאדו ניאנג (28) קבעו 1:3 עד ההפסקה. תומר כבש שער נוסף (51) וסטיב מנדנדה סיפק שער עצמי (89) כדי להשוות ל-3:3. דווקא אז אליוט גרנדין חתם כבש בדקה ה-90 ובמארסיי בנו על שלוש הנקודות, אך ברונו צ'יירו השווה והשאיר לראן נחמה פורתא.

פאריס סן ז'רמן, שחושבת אולי על תואר העונה אחרי שבעונה שעברה נאבקה נגד הירידה ובסוופו של דבר הקדימה בשלוש נקודות בלבד את המקום שממנו יורדים ליגה, התאכזבה בדקה ה-78 במשחקה מול מונאקו, בו הפסידה 1:0 משער ניצחון של פרדריק נימאני שכבש בנגיחה.

בורדו, מועמדת נוספת ללכת רחוק העונה, סיימה עם הרבה מזל בניצחון 1:2 על קאן, שהובילה כבר אחרי 14 דקות משער של בנג'מין ניבט. יוהאן גורקוף, שהגיע ממילאן, הישווה בדקה ה-54 ופרננדו קבנאגי, שהגיע בשנה שעברה מספרטק מוסקבה, קבע את תוצאת הסיום עשר דקות לשריקה, כשבכל מקרה בבורדו יקוו לשפר את היכולת לקראת המשך העונה.

אוקזר, שבעונה שעברה נלחמה גם היא נגד הירידה ומקווה להחזיר עטרה ליושנה, ניצחה 1:2 את נאנט. אירנוס ילן כבש ראשון לאוקזר בדקה ה-36, דויד דה פרייאס הישווה (68) ויולייאן קוארסיה (72) כבש את שער הניצחון.

לוריין ניצחה 0:1 בחוץ את לה מאן, כשכריסטוף ג'אלט כבש את השער היחיד בדקה ה-58 בפנדל. לה האבר ניצחה באותה התוצאה את ניס, ז'אן מישל לסאגה הבקיע בדקה ה-72. המשחק בין נאנסי לליל הסתיים ללא שערים ועם מורחק אחד בדקה ה-90: עדיל ראמי.

יתר המשחקים:

ולנסיין - סט. אטיין 0:1
לולנסיין: גאל דאניס 27 (פנדל)

סושו - גרנובל 2:1
לסושו: מבלוט ארדינג 78
לגרנובל: נאסים אקרור 87, דניאל מוריירה 89

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully