וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הזהובים מתארחים בקופסא

בני יהודה תפתח את העונה באופן רשמי במשחק מול מכבי נתניה. איוון גרידו הקולומביאני ימשיך להיבחן בקבוצה. בנתניה מרוצים ממכירות המנויים

בני יהודה תפתח מחר ( ראשון, 20:45, איצטדיון הקופסא ), באופן רשמי את עונת 2008-2009, כאשר תתארח אצל מכבי נתניה במחזור הראשון במסגרת גביע הטוטו. הזהובים, שהבטיחו את הישארותם בליגת העל רק במחזור האחרון של העונה שעברה, לא מתרגשים מבית המוות אליו הוגרלו, שם ישחקו מכבי חיפה ובית"ר ירושלים ובשכונה מתכוונים לקחת ברצינות רבה את המשחקים במפעל.

המאמן גיא לוזון השלים כמעט לגמרי את בניית הסגל שלו לקראת העונה החדשה, כאשר החוליה החסרה היא עמדת הבלם, שם בחן לוזון מספר מועמדים זרים אך טרם מצא את השחקן המתאים. מחר ינסה המאמן להתרשם מהבלם הקולומביאני, איוון גרידו, 27, ששיחק בעונה שעברה בקבוצת בוקרמאנגה, מהליגה הראשונה בקולומביה. גרידו שותף בשבוע שעבר למשך מספר דקות במשחק האימון מול הפועל ב"ש, אך היה קשה לעמוד על יכולתו והוא ימשיך להיבחן גם השבוע.

למעט הקפטן אסי בלדוט והחלוץ אלירן עטר הפצועים, יעמוד לרשותו של לוזון סגל מלא למשחק מחר. בהגנה צפויים איציק עזוז ועוז ראלי לאייש את עמדות המגנים, כאשר קיימת אפשרות כי כפיר אדרי יוסט מהקישור אל עמדת המגן על חשבונו של ראלי באגף שמאל. בקישור הקדמי ישתפו פעולה תמיר כחלון ופדרו גלבאן הארגנטינאי, כאשר משה ביטון יתפקד כחלוץ יחיד בחוד.
הקשר אלי ביטון סיים את תקופת המבחנים שלו בקבוצת רוך חרוז'וב הפולנית, אולם בשלב זה לא התקבלה בשכונה הצעה רשמית לגביו. החלוץ תומר חמד חתם בסוף השבוע באופן רשמי על חוזהו בקבוצה.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', איוון גרידו, עוז ראלי (כפיר אדרי), אלי אברבנל, הרוויה קובצ'ביץ', תמיר כחלון, פדרו גלבאן, כפיר אדרי (קובי מויאל), משה ביטון

בנתניה מעודדים מהמנויים

מכבי נתניה מגבירה את קצב מכירת המנויים שלה לעונה הבאה. כזכור, עד לפני מספר ימים מכרה הקבוצה 170 מנויים בלבד. הקבוצה יצאה במבצע חלוקת כרטיסים למשחק הביתי ביום חמישי בגביע אופ"א, ונראה כי לאור זאת הוגבר קצב המכירה. עד כה מכרה הקבוצה כ-750 מנויים. גורם בקבוצה אמר היום: "קצב המכירה מעודד. מצד שני, צריך לזכור שאפילו קבוצות עם תקציב זעום, כמו הפועל פתח תקוה, מכרו יותר".

בצל הקרבות בין השחקנים באימונים, מאמן מכבי נתניה, לותר מתיאוס, עשוי לפתוח עם הקשר שלו מנשה, שמותיר רושם טוב עד כה באימונים. תיירי טזאמטה, המיועד לשחק בעמדה הזאת, פצוע. מתיאוס עדיין מתלבט האם לשחק עם מערך הכולל שלושה בלמים או עם שני חלוצים. באימון המסכם תרגל מתיאוס את ביוואן כקשר אחורי ונראה כי אלמוג כהן יפתח על הספסל. בנתניה הודיעו כבר שרביד גזל, זאב חיימוביץ', ברוך דגו, גולן חרמון ושלו מנשה עברו בבקרת התקציבים ויוכלו לשחק.

לפני המשחק תיערך במגרש מכירת מנויים. בנתניה ימכרו גם כרטיסים לקראת המשחק מול צ'רנו וארנה הבולגרית, שייערך ביום חמישי במסגרת גביע אופ"א. אתמול ניצחה הקבוצה בחלוץ פירין בלגובראד בתוצאה 1:2.

הרכב משוער: לירן שטראובר; קלמי סבן, לואיס מארין, זאב חיימוביץ', דדי בן דיין; פרנסמן ביוואן, רביד גזל, ברוך דגו (שלו מנשה), יחיאל צגאי; אובודו אוקוצ'ה, פרנסיס קיויו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully