וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל וסביליה נפרדו בידידות

מנצ'סטר סיטי ובן חיים גברו על מילאן 0:1 במשחק ידידות. אינטר ניצחה 0:1 את איאקס, בעוד ארסנל וסביליה נפרדו ב-1:1 בטורניר אמסטרדם

בזמן שחלק מהשחקנים הטובים בעולם נמצאים בכלל באסיה ונאבקים על מדליה ולא על תואר אליפות או גביע, ממשיכים שאר הקולגות שלהם להתכונן לקראת העונה החדשה, והערב (שבת) שוחקו מספר משחקי אימון מעניינים. באיצטדיון במנצ'סטר אירחה הסיטי, המצויידת בטל בן חיים הישראלי בהרכב, את מילאן האיטלקית, שחסרה מספר שחקנים, ביניהם ההחתמה החמה של הקיץ, רונאלדיניו, שנמצא עם נבחרתו באולימפיאדה.

המשחק התנהל על מי מנוחות עד לכדור חוץ של הסיטי בדקה ה-37, ההגנה המילאנזית לא הצליחה להרחיק, והכדור הגיע אל ואלרי בוז'ינוב, שבוולה נהדר שלח את הכדור אל הרשת, כדי לקבוע את תוצאת המשחק, 0:1.

במה שהבטיח להיות משחק מסעיר לא פחות, פגשה ארסנל את סביליה, במסגרת טורניר אמסטרדם. השתיים נפגשו ביניהן בעונה שעברה, וכל משחק הפך להיות גדול יותר מהשני. הערב, התותחנים פתחו מצויין את המשחק ועלו ליתרון כבר בדקה ה-4, כשקרלוס ולה התגבר על כל ההגנה הספרדית, ומקרוב שלח את הכדור אל הרשת. סביליה לחצה כל המשחק, ובדקה ה-80 מצאה את השיוויון, כאשר כדור רוחב נהדר מצא את צ'באנטון לא מכוסה, ומחצי מטר הוא לא התקשה להשוות, כדי לקבוע 1:1 בסיום.

במשחק השני במסגרת הטורניר פגשה אינטר, שסיימה בתיקו מאופס במשחק הראשון בטורניר שלה עם סביליה, את איאקס, שהפסידה במשחקה הראשון 3:2 לארסנל. המשחק הוכרע כבר בדקות הפתיחה, כשאדריאנו הברזילאי העלה את האיטלקים ליתרון בדקה ה-5, ולמעשה רשם את השער היחידי במשחק.

קבוצה אנגלית נוספת ששיחקה היום היתה אברטון, שפגשה את איינדהובן. ההולנדים עלו ליתרון מוקדם בדקה ה-33, כשבעיטה נהדרת של נורדין אמרנט, שלא הותירה לשוערה של אברטון, הווארד, סיכוי. הליברפולים חיפשו את השיוויון, ורק 6 דקות לסיום מצאו אותו, כשג'וזף יובו הוכשל ברחבה, ומיקל ארטטה שלח את הפנדל פנימה כדי לקבוע 1:1.

במשחק ידידות נוסף, התמודדה ניוקאסל, שמחפשת נואשות להתאושש מעונה חלשה במיוחד, מול ולנסיה הספרדית. הספרדים אמנם פתחו טוב את המשחק ועלו ליתרון מוקדם במחצית הראשונה משער של חואקין סאנצ'ז (38), אבל האנגלים השיבו מלחמה. דמיאן דאף האירי השווה בדקה ה-77, וג'יימס מילנר סיים את העבודה בדקה ה-90, כדי לקבוע 1:2 לזכותה של ניוקאסל.

צמד לקולאוטי, ניצחון לטועמה

סטנדארד ליאז', אלופת בלגיה, נתנה איתות רציני לכוונות שלה העונות במשחק הסופר-קאפ מול סגניתה, אנדרלכט, שעדיין המומה מההדחה המפתיעה במוקדמות ליגת האלופות על ידי באטה בוריסוב הבלארוסית. קבוצתו של סלים טועמה ניצחה 1:3, כשהקשר הישראלי בהחלט היה שותף לחגיגה.

כבר אחרי 12 דקות עלתה סטנדארד ליתרון משער כבר בקרן השנייה לזכותה, כשאוגוצ'י אוניהו כבש את השער. חמש דקות לאחר מכן קרן נוספת שהגביה סלים טועמה הגיעה לראשו של אויניהו שכבש את השני וניצל הגנה נרפית של סגנית האלופה. רונלד סוארז הצליח עוד לצמק בדקה ה-72 את התוצאה בפנדל לאנדרלכט, אך בנג'מין ניקייסה חתם את התוצאה בדקה ה-86 והביא תואר סופר קאפ שלישי לסטנדארד ליאז.

גם בורוסיה מינשנגלדבאך הגרמנית, בה משחק רוברטו קולאוטי, נראית טוב לקראת פתיחת הליגה הגרמנית, ובסיבוב השני של גביע ה-DFB היא הביסה 1:8 בחוץ את פיכטה בילפלד. קולאוטי עצמו היה אחראי לשניים מהשערים כשכבש בדקה ה-9 וה-24.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully