וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ירושלים להנהלה: החזירו את פפי

9.8.2008 / 21:35

אוהדי מחזיקת הגביע קוראים להחזיר את שחקן הבית ששיחק במועדון במשך 11 עונות. עסקת אדלקה צפויה להסגר לקראת אמצע השבוע

האם פפי תורג'מן יחזור להפועל ירושלים לעונת פרישה? בימים האחרונים החלו לקרוא אוהדי הקבוצה להנהלה להחזיר את שחקן הבית בן ה-38 ששיחק בעונה אחרונה במדי מכבי הוד השרון מהליגה הלאומית ורשם במדיה 14.1 נקודות ו-3.1 ריבאונדים למשחק. תורג'מן, ששיחק בירושלים 11 עונות, ונחשב לאחד הסמלים הגדולים של הקבוצה, פתח את העונה במדי עירוני אשקלון מליגת העל אך לא הצליח להותיר חותם על הקבוצה.

גורם בירושלים הגיב על העניין: "האוהדים כותבים במקומונים שהם רוצים את פפי, ושלא משנה להם גם שהוא לא ישחק. זה לא דבר שבטוח לא יקרה, כרגע זה לא נראה הכי ריאלי שבעולם, מה שכן אנחנו מתעסקים בשלב זה בחיפוש אחר השחקנים הכי מתאימים לקבוצה כדי שיהיה לקהל במה להתגאות".

בירושלים צפויים לסגור את עסקת העברתו של קני אדלקה ביום שני, אם לא יתקלו בבעיות של הרגע האחרון. קווין פינקני, שהיה מועמד לקבוצה, חתם לבסוף בקאנטו האיטלקית אחרי שקאזרטה שאיתה ניהל מגעים העדיפה את הפורוורד האמריקאי שאן פוסטר על פניו.

לאחר סגירת עמדת הגבוה הזר, תתרכז ירושלים בניסיון להחתים רכז לאחר שבקבוצה הוחלט לסגת מאופציית מורן רוט, לאחר שהשחקן הביע את רצונו לשחק באירופה, בכך שהחתים את הסוכן אריק קריין. כרגע נראה כי השחקן מתקרב לרוסיה, כשאחת המועמדות הבולטות לקלוט אותו תהיה רוסטוב הרוסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully