וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד אמסלם: "התיקו לא ממתיק את הגלולה המרה"

דוד אמסלם, קפטן בית"ר ירושלים, יודע כי התיקו 1:1 מול מכבי חיפה לא יוציא את הקבוצה מהמשבר העמוק בו היא נתונה. אלישע לוי: "העברנו היום מסר"

טל לוי

צילום ועריכה: יועד כהן

בית"ר ירושלים לא מצליחה להתאושש מההלם הכבד שנחת על המועדון במפתיע לאחר תצוגת הנפל מול ויסלה קרקוב במוקדמות ליגת האלופות. שחקני הדאבליסטית נראו כבויים במשחק מול מכבי חיפה בגביע הטוטו היום (שבת), יצחק שום ישב בחוסר מעש על הספסל ונדמה כי המשבר במועדון לא מתכוון לחלוף כל כך מהר. 7,000 צופים הגיעו לאצטדיון בחיפה, למרות החום הכבד, וצפו במשחק לא רע של הירוקים, שלמרות תוצאת התיקו לא מחויבת המציאות, יכולים להיות מעודדים מאוד מהיכולת שהציגו ונדמה כי אם ימשיכו ככה הם יהוו גורם משמעותי בצמרת הטבלה בסוף העונה.

אלישע לוי: "היינו טובים מבית"ר"

"אני נותן ציון טוב מאוד למשחק שלנו", אמר אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה, בתום המשחק. "בית"ר ירושלים היא קבוצה חזקה אבל היום היינו טובים ממנה. העברנו היום מסר. אנחנו קבוצה חזקה וטובה שמשחקת כדורגל קצבי ומהיר. אומנם זה משחק רשמי ראשון שלנו, אבל אני כבר רואה שיש לנו עוד הרבה מה לשפר. גם בהגנה וגם בהתקפה. חבל שקיבלנו גול בדקה האחרונה, אבל זה יכול לקרות". לגבי חיזוק נוסף לקבוצה אמר לוי: "אנחנו עושים מאמצים גדולים מאוד להביא שחקנים לתפקידים שחסרים לנו. אנחנו צריכים סקורר מהיר וכמו כן אנחנו מחפשים עוד קשר אחד. אבל בכל מקרה נמתין בסבלנות. יש לנו בסיס טוב מאוד ונמשיך להרכיב קבוצה חזקה".

גם יניב קטן היה מרוצה מאוד מהמשחק של קבוצתו. "מה שחשוב מבחינתי זה הדרך", אמר קטן. "הצגנו משחק לא רע ברוב חלקי המשחק. זה לא קל לשחק במזג אוויר כזה, היה חם מאוד. אני מקווה שנמשיך להשתפר בהמשך. השחקנים התעלו על עצמם ועשינו את מה שאנחנו צריכים לעשות".

"אני מאוכזב מהתוצאה בסיום, אבל זה כדורגל", הוסיף קטן. "מועדון כמו מכבי חיפה חייב להיות בצמרת הליגה הישראלית ואני מקווה שהשנה נצליח לעשות את זה. שחקנים נותנים מעצמם יותר ממה שהם נתנו בשנה שעברה וזה חשוב מאוד. הקבוצה נראית אחרת לגמרי".

אמסלם: "קיבלנו סטירת לחי מצלצלת"

בבית"ר ירושלים יכולים, אולי, להיות מרוצים מהתיקו בסיום, אך היכולת החלשה שהציגה הקבוצה לכל אורך המשחק צריכה להדאיג את הקברניטים שיושבים במשרדים בבית וגן. יצחק שום, מאמן הקבוצה, שככל הנראה מדובר במשחקו האחרון בירושלים, לא הסכים להגיב לאחר המשחק ורק דוד אמסלם, הוותיק בשחקני הקבוצה, יצא אל הכתבים במגרש.

"התיקו לא ממתיק את הגלולה המרה", אמר אמסלם. "אני מקווה שהצלחנו לעצור את המפולת. אני שמח שאחרי משחק שקיבלנו בו חמישה שערים הצלחנו לסיים בתיקו. אבל ברור שיש לנו עוד הרבה מה לשפר ובהחלט לא שיחקנו טוב". על המשחק בקרקוב אמר אמסלם: "הקבוצה לא שבורה, אבל קיבלנו סטירת לחי מצלצלת. נצטרך להרים את הקבוצה לאט לאט. אין ספק שהחוויה הקשה שעברנו משפיעה על השחקנים, אבל אני בטוח שנצליח להתאושש. יש פה שחקנים מצוינים ואסור לנו להישבר".

על עתידו של יצחק שום בקבוצה אמר אמסלם: "קשה להתעלם מכל הפרסומים סביב הנושא. זה מפריע גם למאמן וגם לשחקנים. לא מובן בדיוק מה קורה עם הקבוצה, אבל כרגע כלום לא השתנה ואנחנו חייבים לעשות הכול כדי להרים את הקבוצה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully