וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: בית"ר ירושלים ומכבי חיפה סיימו בתיקו 1:1

השחקנים בירוק היו טובים בהרבה משחקני הדאבליסטית אולם גול מקרי בדקה ה-90 של ברוכיאן איזן את התוצאה. צפו בתקציר באדיבות 5+ LIVE

ניר חורי

תקציר המשחק באדיבות 5+ LIVE

בית"ר ירושלים נפגשה היום (שבת) עם מכבי חיפה בקריית אליעזר במסגרת גביע הטוטו וניסתה להתאושש מהטראומה הקשה שחטפה באיצטדיון בקרקוב, שם ניגפה על ידי קבוצת ויסלה קרקוב בתוצאה 0:5, באחד מרגעי השפל שידע המועדון הירושלמי, אך כנראה שהזכרונות מפולין חזקים מידי והצהובים שחורים לא מצליחים להתעורר מהסיוט. במכבי חיפה יוצאים מהמשחק מעודדים מאוד. השחקנים של אלישע לוי שיחקו טוב, נראו מתואמים, הצליחו להבקיע בדקה ה-31 ולהיות מסוכנים יותר. למרות גול השיוויון של בית"ר בדקה ה-90, יכולים בחיפה להיות מרוצים מאוד. 1:1 בסיום.

יצחק שום, מאמן בית"ר, ידע כי מדובר במשחקו האחרון, ככל הנראה, כמאמן הקבוצה והוא לא היה רוצה לסיים את הקמפיין שלו עם תוצאה רעה גם בקריית אליעזר. מסגל הקבוצה נעדר במפתיע דרק בואטנג, שהודיע כי הוא חולה וכמו כן, נתן שום מנוחה למספר שחקני מפתח כמו ברק יצחקי ומיכאל זנדברג. בצד השני ג'ון קולמה הוכיח כי ההתעקשות עליו היתה מוצדקת וניהל ביעילות את התקפת הירוקים. גם ת'מבינקוסי פנטאני הראה יכולת מצוינת בחוד הירוקים והשילוב עם יניב קטן נראה מבטיח.

מחצית ראשונה

כבר בתחילת המשחק הירוקים הוכיחו את עליונותם. בדקה הרביעית בסיומה של התקפה נהדרת, בעט יניב קטן אל עבר שערו של טברטקו קאלה. אבל בדקה השביעית נכנסה גם הקבוצה של יצחק שום למשחק. טוטו תמוז סיים התקפה בבעיטה מצוינת, שנהדפה לקרן על ידי ניר דוידוביץ'. חיפה המשיכה את היכולת המצוינת ובדקה ה-29 הוביל פנטאני את התקפת הירוקים והעדיף לבעוט לשער מ-18 מטר במקום להשאיר כדור ליניב קטן שהיה לבד מול השוער.

בדקה ה-31 ניהל קולמה את התקפת מכבי חיפה, השחקן שהגיע מבני סכנין השאיר כדור מצויין לרוני גפני, שהרים כדור מדוייק לראשו של פאנטני והכניע בקלות את קאלה. 0:1 לירוקים. אחרי השער התמקדו שחקני בית"ר במשחק אלים וברוטאלי שגרר מספר כרטיסים צהובים, אולם הם לא הצליחו להתקרב אל שערו של דוידוביץ' ולא הצליחו להשוות את התוצאה עד לשריקת המחצית.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מחצית שנייה

בהפסקת המחצית ביצע יצחק שום שני חילופים מעניינים. טברטקו קאלה הוחלף על ידי אריאל הרוש הצעיר, במהלך שאולי מסמן את חוסר שביעות הרצון שקיימת במועדון הירושלמי מהשוער. כמו כן, הכניס שום את דוד אמסלם במקומו של המגן יואב זיו. למרות השינויים המחצית נפתחה באותה מגמה בה הסתיימה המחצית הראשונה. מכבי חיפה יצאה להתקפה, יניב קטן שיחרר כדור מצויין קדימה ופנטאני כמעט והשתלט על כדור מול הרוש הצעיר, אך השוער יצא היטב והרחיק את הכדור. בדקה ה-58 בית"ר הגיעה להזמנות הממשית הראשונה שלה כשאבראו הוריד כדור ברחבה לטוטו תמוז, שבעט יפה אך הכדור חמק ליד הקורה.

מהדקה ה-75 השתלטה בית"ר על מרכז השדה הלוהט בקריית אליעזר. חיפה, אומנם המשיכה להיות מסוכנת יותר ולהגיע למצבים טובים יותר ואף בדקה ה-80, גולסה הצעיר ניסה לבעוט לשערו של הרוש אך הבעיטה שלו היתה רשלנית ולא מדויקת. בדקה ה-90 נתן אבירם ברוכיאן כדור הרגעה למועדון הלחוץ של בית"ר ירושלים בדמות גול מקרי שאיזן את התוצאה אולם בבית"ר יודעים כי ביכולת כזו, הדאבל בסכנה.


הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, רוני גפני, בירם כיאל, ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב (איל גולסה, 62), יניב קטן (מוחמד גאדיר, 74), ת'מבינקוסי פנטאני (גוסטבו בוקולי, 61), פרננדו ג'וסה (שלומי ארבייטמן, 66).

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה (אריאל הרוש 45), כריסטיאן אלבארס, תומר בן יוסף, אריק בנאדו, יואב זיו (דוד אמסלם, 45), שמואל קוזקין, עידן טל, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, טוטו תמוז, סבסטיאן אבראו (טל משעלי, 72).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully