וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחיה: שיא ישראלי נפלא לגל נבו

השחיין הישראלי קבע זמן של 4:14.03 דקות, שיפור של 3.5 שניות לשיא הקודם, סיים רביעי במוקדמות 400 מטר מעורב אישי, אך לא עלה לגמר

באדיבות ערוץ 1

לאחר שגל יקותיאל הציג יכולת נפלאה ועלה לקרב על המדליה, ואלכס שטילוב מחכה לדעת את גורלו, יצא הנציג הישראלי השלישי של היום, גל נבו, לדרך, במוקדמות המשחים ל-400 מטר מעורב אישי.

נבו, שישתתף גם במקצה ל-200 מעורב, יצא לדרך במסלול מספר 8, ונשאר צמוד במסגרת 200 המטרים הראשונים של המשחה. לאסלו צה ההונגרי הוביל את השחיינים במסגרת המחצית הראשונה של המשחה, אך נבו הצליח לסגור את הפער בסגנון החזה.

בשלב האחרון של החתירה, נבו המשיך בקצב המצוין, וקבע זמן נהדר של 4:14.03 דקות, שיפור של שלוש וחצי שניות לשיאו הישראלי של מיקי חליקה, ושל שש שניות לשיאו האישי, תוך שהוא מגיע אל המקום הרביעי במשחה, אותו ניצח צה ההונגרי. לרוע מזלו של השחיין הישראלי, שזהו בכלל לא נחשב למשחה החזק שלו, נבו סיים במקום ה-11 הכולל, ולא העפיל לגמר.

בינתיים, מי שהיכה גלים הוא האמריקני, מייקל פלפס, שדרכו אל עבר 8 מדליות זהב החלה גם היא היום, ועד כה, נראה שהוא במסלול הנכון. פלפס העפיל לגמר מהמקודמות, ועל הדרך הספיק גם לשבור את השיא האולימפי שקבע בעצמו לפני 4 שנים באולימפיאדת אתונה. פלפס עצר את השעונים על 4:07.82 דקות, ובכך קיצץ 0:44 שניות משיאו הקודם.

  • עוד באותו נושא:
  • גל נבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully