וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לקלחת

מכבי תל אביב ומאור בוזגלו נלחמים על התואר הראשון ואתם נלחמים על הכסף הראשון שלכם העונה. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לגרוף סכום נאה

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 7.511 (100 ש"ח יניבו 751 ש"ח)

משחק מספר 15: מנצ'סטר יונייטד – פורטסמות'. עם בן סהר בהרכב או בלעדיו, מנצ'סטר יונייטד הרבה יותר טובה מפורטסמות', בטח אחרי סיום הסאגה של כריסטיאנו רונאלדו (שלא ישחק בגלל פציעה) לאן. אלא שאנחנו בשלבי פתיחת העונה והכל באמת יכול לקרות במשחק אחד, המשחק הרשמי הראשון של השתיים. ועם זאת, היונייטד של פרגוסון ישיגו את הניצחון שיעניק להם תואר ראשון, אם כי בטוח שלא אחרון. ההימור: 1 (1.4)

משחק מספר 42: לין – לילסטרום. לין מדורגת רביעית בליגה הנורבגית ועדיפה בהרבה על לילסטרום, שנמצאת במקום ה-12 אחרי 16 מחזורים. העובדה שלילסטרום משחקת רע מאוד בחוץ והשיגה שם עד כה שלוש נקודות בלבד בשבעה משחקים, אמורה לעזור ללין להשיג את הניצחון השמיני שלה העונה. ההימור: 1 (1.85)

משחק מספר 46: מכבי נתניה – בני יהודה. העובדה שלותר מתיאוס הגיע לנתניה אמורה לתת לה דחיפה אדירה לקראת העונה הקרובה, אלא שדברים שרואים מכאן ממש לא רואים משם, ולנתניה עוד ייקח זמן כדי לשדרג את עצמה ובינתיים היא עובדת על כדורגל טוב. בני יהודה לעומת זאת גם מסתמנת כמי שייקח לה לא מעט זמן להתחבר, אבל בסופו של דבר זה יקרה. כרגע אנחנו פשוט הולכים על תיקו. ההימור: איקס (2.9)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 6.572 (100 ש"ח יניבו 657 ש"ח)

משחק מספר 66: עירוני רמת השרון – מכבי אחי נצרת. שתי הקבוצות לא הלכו ברצינות בשנה שעברה על גביע הטוטו וכבר בשלב הבתים הן סיימו באותו הבית במקומות הרביעי והחמישי. אלא שהשנה שתיהן יודעות ששינוי מבנה הליגות מחייב אותן להוכיח כבר מההתחלה שהן ראויות והן תילחמנה גם אם מדובר רק בגביע הטוטו. הולך להיות שקול. ההימור: איקס (2.65)

משחק מספר 70: הפועל באר שבע – הפועל כפר סבא. זו ללא ספק הולכת להיות השנה של הפועל באר שבע, שכבר חולמת על העפלה לליגת העל והשנה יש לה כאמור הזדמנות מצוינת. העובדה שבכפר סבא יש חוסר וודאות לגבי העתיד אמורה לעזור לבאר שבע להשיג ניצחון רשמי העונה. ההימור: 1 (1.6)

משחק מספר 76: מכבי פתח תקווה – מכבי תל אביב. אין ספק שמכבי תל אביב בנתה העונה קבוצה לאליפות. אלא שבמשחקי ההכנה זה לא ממש נראה כך, אבל אין ספק שככל שיעבור הזמן הדברים יתחברו אצל הצהובים. מכבי פתח תקווה לעומת זאת היא אחת הקבוצות שהתחזקו הכי מעט הקיץ, ונראה שהם יפתחו עם הפסד ראשון העונה. ההימור: 2 (1.55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully